Przetargi.pl
„DOSTAWĘ (SPRZEDAŻ) ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO PRZYCHODNI SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ WARSZAWA WOLA – ŚRÓDMIEŚCIE”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 01445 Warszawa, ul. E. Ciołka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 360 191 , fax. 228 378 127
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
    ul. E. Ciołka 11
    01445 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 360 191, fax. 228 378 127
    REGON: 101839600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWĘ (SPRZEDAŻ) ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO PRZYCHODNI SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ WARSZAWA WOLA – ŚRÓDMIEŚCIE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do 13 Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola – Śródmieście w Warszawie (Zamawiający dysponuje tytułem prawnym do obiektów), na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tj; Dz. U. z 2006r., Nr 89 poz. 625 z późn.zm.), aktach wykonawczych do tej ustawy oraz na warunkach określonych w SIWZ. 2. Rodzaj grupy taryfowej dla danej Przychodni, moc umowna, zużyta ilość energii w roku ubiegłym, prognozowane zużycie w okresie 01.06.2017r.- 01.06.2019r. oraz miejsca dostarczania energii elektrycznej zostały określone w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Dostawa odbywać się będzie całodobowo za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do innogy Stoen Operator Sp. z o.o. ul. Piękna 46, 00-672 Warszawa na obszarze którego znajdują się miejsca dostarczania energii elektrycznej (umowy zawarte na czas nieokreślony). 4. Zamawiający posiada zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego innogy Stoen Operator Sp. z o.o. na okres trwania przyszłej umowy. 5. Zamawiający informuje, iż proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny, Zamawiający wystawi wybranemu Wykonawcy stosowne pełnomocnictwo do przeprowadzenia procedury zmiany lub zgłoszenia sprzedawcy do realizacji umowy sprzedaży energii elektrycznej. 6. Szacunkowe roczne zapotrzebowanie na energię elektryczną wynosi ok. 1 604 600 kWh dla wszystkich obiektów. 7. Podane prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i stawek określonych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana 8. Faktury za pobraną energię elektryczną wystawiane będą po otrzymaniu danych od OSD. Faktury dostarczane będą Zamawiającemu wraz z załącznikiem, w którym Wykonawca wyspecyfikuje koszty energii elektrycznej dla danego układu pomiarowo – rozliczeniowego. Zamawiający dopuszcza wyspecyfikowanie wszystkich kosztów dla danego punktu poboru na fakturze rozliczeniowej. 9. Zamawiający dopuszcza miesięczny okres rozliczeniowy, nie dopuszcza możliwości wystawiania faktur szacunkowych. 10. Umowa sprzedaży energii elektrycznej do wszystkich punktów poboru energii jest zawarta na czas określony od dnia 01.06.2016r. do dnia 31.05.2017r. i z tym dniem ulega rozwiązaniu. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej do obiektów objętych postępowaniem jest firma PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. 8-ego Marca 6 35-959 Rzeszów. 11. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej jest prowadzone przez Zamawiającego po raz kolejny. 12. Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procesu zmiany Sprzedawcy wybranemu w postępowaniu Wykonawcy, między innymi: numer licznika, numer ewidencyjny lub numer PPE, numer aktualnie obowiązującej umowy, data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy, nazwa dotychczasowego Sprzedawcy. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach