Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 50-369 Wrocław, ul. M. Skłodowskiej-Curie
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7842030 , fax. 71 3270911
- Data zamieszczenia: 2017-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
ul. M. Skłodowskiej-Curie 58
50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7842030, fax. 71 3270911
REGON: 000288998 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawę sond specyficznych do FISH, sond malujących do FISH wg pakietów 1-3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawę sond specyficznych do FISH, sond malujących do FISH wg pakietów 1-3; Szczegółowy opis zamówienia stanowią formularze cenowe: pakiet nr 1– dostawa sond specyficznych do FISH na 20 testów; pakiet nr 2 – dostawa sond specyficznych do FISH na 10 testów, niebieskich sond malujących do FISH na 5 testów oraz zielonych, czerwonych i niebieskich sond telomerowych do FISH na 5 testów; pakiet nr 3 –dostawa sond specyficznych do FISH na 5 i 10 testów, zielonych, czerwonych sond malujących do FISH na 10 testów, niebieskich sond centromerowych do FISH na 5 testów.Postępowanie jest prowadzone zgodnie zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej w zakresie objętym niniejszym postępowaniem: złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty, jakie wykonawcy składają w ofercie: 1. FORMULARZ OFERTY - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział II SIWZ. 2. FORMULARZ(-RZE) CENOWY(-WE)- należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział VII SIWZ. Odpowiednio do części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na ZDOLNOŚCIACH lub SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW na zasadach określonych w art. 22a cyt. ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca załącza pisemne zobowiązanie, podmiotu trzeciego, do udostępnienia zasobów, służące wykazaniu udostępnienia wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia przez podmiot trzeci na zasadzie w art. 22a cyt. ustawy Pzp. ZOBOWIĄZANIE o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział VI SIWZ.) WYKONAWCA DOŁĄCZY DO OFERTY JEŻELI DOTYCZY. 4. PEŁNOMOCNICTWO pisemne, do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych, w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4.1 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone PEŁNOMOCNICTWO dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska- należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4.2 Wypis/ odpis pełnomocnictwa udzielonego w formie aktu notarialnego winien być w oryginale. 4.3. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów do hodowli, identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów dla Zakładu Mikrobiologii przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2024-04-30 - „SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ODPOWIEDNICH ANALIZATORÓW DLA POTRZEB LABORATORIUM SP ZOZ W BOGATYNI”
Dodano: 2024-03-22 - „Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego”
Dodano: 2023-11-23 - Dostawa odczynników do badań w ramach Projektu nt. „Opracowanie technologii wykorzystywania wody ozonowanej w uprawie i przechowalnictwie szparaga (...) ".
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa testów lekooporności bakterii.
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
Dodano: 2023-08-18 - SZP/242-240/2023, Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząsteczek w projekcie TEAM-NET Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, pt. Wyleczymy Neutropenię (FIXNET)...
Dodano: 2023-07-27 - 42.2023 Dostawa odczynników na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2023-07-25 - dostawa odczynników lab., sprzętu lab. j.u., wyrobów med. j.u., rękawów i torebek do sterylizacji, papierów rejestracyjnych, podkładów i serwet j.u., wzierników ginekolog. i szczoteczek do cytologii
Dodano: 2023-05-25 - Dostawa testów lekooporności bakterii.
Dodano: 2023-05-11