Przetargi.pl
dostawę rękawów (zapór) przeciwpowodziowych i sprzętu przeciwpowodziowego oraz samochodu terenowego wraz z przyczepą transportową w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8418500 , fax. 059 8427111
  • Data zamieszczenia: 2015-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Szarych Szeregów 14 14
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8418500, fax. 059 8427111
    REGON: 77098093000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawę rękawów (zapór) przeciwpowodziowych i sprzętu przeciwpowodziowego oraz samochodu terenowego wraz z przyczepą transportową w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych rękawów (zapór) przeciwpowodziowych i sprzętu przeciwpowodziowego oraz samochodu terenowego wraz z przyczepą transportową realizowana w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje części: 1) Dostawa rękawów (zapór) przeciwpowodziowych i sprzętu przeciwpowodziowego - część I zamówienia, 2) Dostawa samochodu terenowego wraz z przyczepą transportową - część II zamówienia. W ramach I części zamówienia Wykonawca dostarczy: 1) zapory przeciwpowodziowe - szt.120, 2) pompę pływającą - szt. 1, 3) dmuchawę powietrza- szt.1, 4) wąż ssawny - szt.1, 5) wąż tłoczny - szt. 1, 6) agregat prądotwórczy - szt.1, 7) namiot pneumatyczny - sz.2, 8) najaśnica - szt. 4, 9) nagrzewnica gazowa - szt. 1, 10) nadstawki na europaletę - szt. 10, 11) podnośnik hydrauliczny - szt. 1 W ramach II części zamówienia Wykonawca dostarczy: 1) samochód terenowy - szt. 1, 2) przyczepę transportową - szt.1. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) dla części I zamówienia - Załącznik nr 1A do SIWZ 2) dla części II zamówienia - Załącznik nr 1B do SIWZ W zakresie zamówienia oferta dla części I zamówienia musi zawierać cenę ofertową netto i brutto wraz z podatkiem VAT. W zakresie zamówienia oferta dla części II zamówienia musi zawierać cenę ofertową netto i brutto wraz z podatkiem VAT podaną w rozbiciu na: 1) dostawę samochodu terenowego 2) kwota brutto za dostawę przyczepy transportowej. Obowiązują formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie ryczałtowe określone w wybranej w wyniku postępowania przetargowego ofercie. Wykonawca uwzględni w cenie wszystkie koszty zamówienia, w szczególności: dostawa na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, rozładunek oraz przeprowadzenie przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442123837
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium: a) I część zamówienia wadium na kwotę 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN); b) II część zamówienia wadium na kwotę 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN); Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr rachunku 97 9315 0004 0050 6818 2000 0020; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin, w którym środki znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać: a) w odniesieniu do I części zamówienia: Wadium - dostawa rękawów (zapór) przeciwpowodziowych i sprzętu przeciwpowodziowego w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi, b) w odniesieniu do II części zamówienia: Wadium - dostawa samochodu terenowego wraz z przyczepą transportową w ramach projektu pn. Budowa mobilnego systemu przeciwpowodziowego - zakup rękawów przeciwpowodziowych wraz z niezbędnym osprzętem oraz środków transportu do ich obsługi. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w ust.2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w art. 45 ust.6, pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych oryginał dokumentu wadium musi być dołączony do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach