Przetargi.pl
dostawę programów komputerowych, sprzętu komputerowego i sprzętu fotograficznego dla Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie

Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-068 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 32 00 215 , fax. 022 32 00 214
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
    ul. Krakowskie Przedmieście 5 5
    00-068 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 32 00 215, fax. 022 32 00 214
    REGON: 00027577700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.asp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawę programów komputerowych, sprzętu komputerowego i sprzętu fotograficznego dla Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I Programy komputerowe grupa CPV: 48190000-6, 48520000-9Zamówienie wchodzące w skład I części obejmuje:1. Licencja edukacyjna na program Microsoft Office Standard 2007 PL Academic Edition MOLP 2 szt.2. Licencja edukacyjna na program Rhino 3D Edu Lab Kit BOX na 30 stanowisk 1 szt.3. Upgrade SolidWorks Subscription Service (obsługa serwisowa z roczną aktualizacją) dla SolidWorks EDU - 200 stanowisk wraz z SolidWorks Student Access wraz z opłatą za brak ciągłości subskrypcji 1 szt.4. Licencja na plugin do Rhino hyperShotHD 1szt.CZĘŚĆ IIRóżny sprzęt komputerowy grupa CPV: 30213100-6, 30232110-8, 30232000-4, 30237100-0, 30231310-3, 30233150-7, 30234600-4Zamówienie wchodzące w skład II części obejmuje:1. Zestaw komputerowy do aplikacji graficznych z monitorem 24 cale 2 szt2. Zestaw komputerowy do aplikacji graficznych z monitorem 22 cale 4 szt3. Zestaw komputerowy do aplikacji graficznych bez monitora 1 szt4. Podstawowy skaner slajdów i negatywów 1 szt5. Notebook do aplikacji biurowych 1 szt6. Monitor LCD 19 1 szt7. Podstawowy zasilacz awaryjny 2 szt8. Podstawowa drukarka do wydruków dwustronnych 1 szt9. Skaner do slajdów i negatywów 1 szt10. Profesjonalny zewnętrzny dysk twardy NAS 1 szt11. Klawiatura USB OEM 3 szt12. Mysz USB BOX 6 szt13. Chłodzenie do procesorów z podstawką Socket A 1 szt14. Dysk twardy 1TB 1 szt15. Przejściówka miniDVI-VGA 1 szt16. Przejściówka HDMI-DVI 1 szt17. Pamięć RAM DDR2 2x 1GB 667MHz CL5 1 szt18. Pamięć RAM DDR2 2x 1GB 400MHz CL4 1 szt19. Monitor LCD 23 3 szt20. Wiatrak 80 mm do obudowy komputerowej 3 szt21. Wiatrak 92 mm do obudowy komputerowej 3 szt22. Karta grafiki PCI-E 1 szt23. Karta grafiki AGP 1 szt24. Kabel USB 3m 2 szt25. Kabel USB 5m 3 szt26. Kabel HDMI 10m 1 szt27. Zasilacz komputerowy 4 szt28. Sanki do montażu dysków 2,5 w zatoce 3,5 2 szt29. Kabel SVGA z ferrytem HD15 męski na HD15 męski 1 szt30. Kabel USB aktywny 1 szt31. Powietrze sprężone w spray 4 szt32. Pianka do czyszczenia monitorów LCD 1 szt33. Pianka do czyszczenia obudów komputerowych 1 szt34. Nośniki DVD-R blister 50 szt. 2 szt35. Nośniki CD-R blister 50 szt. 2 szt36. Pasta termoprzewodząca na pod chłodzenie do procesora 1 sztCZĘŚĆ IIIRóżny sprzęt fotograficzny grupa CPV: 38652100-1, 38651000-3, 38623000-8, 38653100-8 Zamówienie wchodzące w skład III części obejmuje:Zamówienie wchodzące w skład III części obejmuje:1. Podstawowy projektor multimedialny 1 szt2. Samodzielna kamera IP 2 szt3. Projektor multimedialny 1 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą .spełnia - nie spełnia.na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych Specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach