Przetargi.pl
DOSTAWĘ PROFESJONALNYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH I ICH CZĘŚCI DLA OPERY WROCŁAWSKIEJ

Opera Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50066 Wrocław, ul. Świdnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 708 800 , fax. 813 708 852
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opera Wrocławska
    ul. Świdnicka 35
    50066 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 708 800, fax. 813 708 852
    REGON: 27894200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWĘ PROFESJONALNYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH I ICH CZĘŚCI DLA OPERY WROCŁAWSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia dostawa profesjonalnych instrumentów muzycznych i ich części dla Opery Wrocławskiej składająca się z 5 odrębnych części i tak: Część 1: Dostawa 5 sztuk kotłów orkiestrowych firma Premier seria Elite wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją zawartą w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniku nr 2 do SIWZ Część 2: Dostawa 3 sztuk puzonów wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją Część 3: Dostawa 10 sztuk trąbek typu B i C klasy mistrzowskiej z osprzętem wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją zawartą w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniku nr 2 do SIWZ Część 4: Dostawa waltorni wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją zawartą w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniku nr 2 do SIWZ Cześć 5: Dostawa ręcznie wykonanego rożka angielskiego wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją zawartą w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniku nr 2 do SIWZ 1.1. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego: 1.1.1. W ramach gwarancji Wykonawca zapewni realizację naprawy lub wymiany instrumentu / instrumentów: a) w ciągu 6 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli realizacja naprawy lub wymiana będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego; b) w ciągu 16 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego, przy czym termin ten będzie zachowany pod warunkiem zwrotu naprawionego /naprawionych lub dostarczenia wymienionego /wymienionych instrumentu /instrumentów Zamawiającemu w wyżej określonym terminie; - przy czym pod pojęciem „dni roboczych” Strony rozumieją wszystkie dni poza sobotami oraz poza dniami wymienionymi w art. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 90). 1.1.2. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia serwis autoryzowany przez producenta instrumentów, włącznie z korektami intonacyjnymi i regulacją mechaniki. W ramach serwisu Wykonawca będzie dokonywał przeglądów serwisowych co najmniej 1 raz do roku, (w tym) po zakończeniu sezonu artystycznego z zastrzeżeniem, że ostatni z przeglądów w okresie gwarancyjnym zostanie dokonany nie wcześniej niż dwa miesiące przed upływem terminu gwarancji. 1.1.3. W przypadku realizacji naprawy, wymiany, przeglądu lub innych czynności w ramach gwarancji, których realizacja nie będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zapewni przygotowanie instrumentu /instrumentów do transportu oraz transport instrumentu /instrumentów z i do siedziby Zamawiającego na własne ryzyko i w ramach wynagrodzenia przewidzianego za realizację niniejszej umowy 1.1.4. Wszelkie koszty związane z realizacją gwarancji, w tym zwłaszcza koszty naprawy lub wymiany instrumentu lub instrumentów, autoryzowanego serwisu oraz przygotowania do transportu, pakowania, rozpakowania, wnoszenia, załadunku, rozładunku i transportu instrumentu lub instrumentów w ramach realizacji gwarancji pokrywa Wykonawca. 2. Podane nazwy wyrobów są przykładowe i mają na celu doprecyzowanie wymagań Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie sprzętu lub jego części – należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznoużytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (Ustawa Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2015 r., poz.2164 oraz 2016r. poz. 831,996 i 1020). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz.2164 oraz 2016r. poz. 831,996 i 1020) 4. Za równoważny w stosunku do wskazanych instrumentów Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawcę instrumenty, które pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będą równoważne do opisanych w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: a. artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie instrumenty, które umożliwią na etapie ich eksploatacji osiągnięcie walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych analogicznych, jak opisane w przedmiocie zamówienia, b. technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonane instrumenty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę, rozwiązania techniczne, budowę mechanizmu, wyposażenie i zastosowane materiały, jakość wykonania, trwałość, jak opisane w przedmiocie zamówienia. 5. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga, by w przypadku oferty równoważnej użyte materiały były takie jak instrumentów opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ 6. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę instrumentów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ich szczegółowy opis do składanej oferty w postaci informacji zawartych na Formularzu wyceny z Załącznik nr 6 oraz poprzez dołączenie kart katalogowych. 7. W przypadku oferowania instrumentów równoważnych ze względu na bezwzględną konieczność zespolenia brzmienia nowych instrumentów z pozostałymi instrumentami w orkiestrze Zamawiającego oraz potrzebę dostarczenia instrumentów spełniających najwyższe wymogi jakościowe zarówno pod względem wykonania, jak i brzmienia, Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego oferowanych instrumentów dla oceny tych instrumentów z punktu widzenia zgodności z OPZ w przypadku oferowania instrumentów równoważnych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 6 do SIWZ Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37310000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach