Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych ogłasza przetarg
- Adres: 60-628 Poznań, ul. Wojska Polskiego 86/90
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8575245 , fax. 061 8575066
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
ul. Wojska Polskiego 86/90 86/90
60-628 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8575245, fax. 061 8575066
REGON: 63438647700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja budżetowa- obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę produktów leczniczych , wyrobów medycznych , drobnego sprzętu medycznego oraz środków do dezynfekcji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych , drobnego sprzętu medycznego oraz środków do dezynfekcji. Zamówienie podzielone jest na 3 zadania ze względu na rodzaje zamawianych produktów oraz źródła finansowania w dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania zamówienia w całości do 20%. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy . 2. Oferowana dostawa spełnia wymagania w załączniku nr 3 do siwz 3. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty . 4. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryterium spełnia/nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ ( należy zakreślić odpowiednie podpunkty) 3) Oświadczenie , iż oferowane produkty spełniają wymagania w załączniku nr 3 - wzór - zał. nr 1 - formularz oferty. oraz 3) Formularze cenowe, złożone na drukach, stanowiących załączniki nr 3 do SIWZ. 4) W przypadku przedstawienia osób nie będących pracownikami Wykonawcy oraz nie dysponowania potencjałem technicznym przez Wykonawcę należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 5) W przypadku produktów równoważnych do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające , iż dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetag.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Protokół ZP/Nr 10/PN/16
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2016-07-22 - zakup wraz z instalacją urządzeń medycznych: zbiorniki kriogeniczne, zamrażarka do głębokiego mrożenia
Dodano: 2016-07-22 - Leasing: aparatu do automatycznej ekstrakcji kwasów nukleinowych, zestawu do przeprowadzenia zautomatyzowanej reakcji PCR z certyfikatem diagnostycznym, zestawu do ilościowego PCR z certyfikatem diagnostycznym dla Laboratorium Mikrobiologii
Dodano: 2016-07-15 - Zakup i dostawa samochodu osobowego typu MINIBUS - 1 szt. oraz ambulansu sanitarnego typu C dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2016-07-15 - Zakup i dostawa kardiotokografu do ciąży pojedynczej kompatybilnego z Centralą Monako i pozostałymi aparatami pracującymi w Centrali, do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa stacji diagnostycznej dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
Dodano: 2016-07-06 - DZ-751-19/16 Zakup aparatury i sprzętu medycznego do udzielania świadczeń gwarantowanych w zakresie leczenia szpitalnego i ambulatoryjnego
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem Fundus kamery z systemem cyfrowym oraz komputerem dla Studium Podyplomowego Optometrii UMP przy ul. Rokietnickiej 5D
Dodano: 2016-07-06 - DOSTAWY SPRZĘTU DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH
Dodano: 2016-07-01