Przetargi.pl
Dostawę pomocy dydaktycznych i sprzętu dydaktycznego do pracowni szkolnych w związku z realizacją projektu pn.: „Zawodowo mocni – zwiększenie oferty edukacyjnej Kilińskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. J. Kilińskiego w Zelowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-425 Zelów, ul. Kilińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 634 10 70, , fax. 44 634 10 70
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. J. Kilińskiego w Zelowie
    ul. Kilińskiego 5
    97-425 Zelów, woj. łódzkie
    tel. 44 634 10 70, , fax. 44 634 10 70
    REGON: 19274900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kilinski-zelow.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę pomocy dydaktycznych i sprzętu dydaktycznego do pracowni szkolnych w związku z realizacją projektu pn.: „Zawodowo mocni – zwiększenie oferty edukacyjnej Kilińskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dydaktycznego do pracowni szkolnych w związku z realizacją projektu pn.: „Zawodowo mocni – zwiększenie oferty edukacyjnej Kilińskiego”. Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie 11.3 Kształcenie zawodowe. Zadanie 1: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie do pracowni nauki zawodu technik informatyk. Zadanie 2: Oprogramowanie do projektowania graficznego. Zadanie 3: Sprzęt i narzędzia lutownicze do pracowni szkolnej. Zadanie 4: Sprzęt i narzędzia do pracowni spawalniczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta na Zadanie 4: Sprzęt i narzędzia do pracowni spawalniczej, do którego Wykonawca przystępuje musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Na pozostałe zadania Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert wskazanym w Części XIII SIWZ pkt. 1. Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione poprawnie gdy zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3. Wykonawca na Zadanie 4 winien wnieść wadium w formie pieniądza lub innej formie, o której mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp za pomocą przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego 30 1560 0013 2001 2953 7000 0001 z adnotacją: Wadium przetargowe – Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dydaktycznego do pracowni szkolnych w związku z realizacją projektu pn.: „Zawodowo mocni – zwiększenie oferty edukacyjnej Kilińskiego”. Zadanie 4: Sprzęt i narzędzia do pracowni spawalniczej 4. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanej zapłaty. 5. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą obiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Wykonawcy wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 1.2. Wykonawcy wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp 1.3. Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z konkretnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 1.4. Wykonawcy, którzy spełniają warunki sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 1.5. Wykonawcy, którzy spełniają warunki zdolności technicznej lub zawodowej (dot. Zadania 4) Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej jedną dostawę sprzętu tego typu co przedmiot zamówienia wskazany w Zadaniu 4, o wartości co najmniej 60 000,00 zł lub kilka dostaw sprzętu tego typu co przedmiot zamówienia, o łącznej wartości co najmniej 60 000,00 zł przy czym minimalna wartość pojedynczego składowego zamówienia nie może być mniejsza niż 20 000,00 zł. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzi wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp 2.3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu – na którego zasobach polega Wykonawca nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub niezbędną sytuację finansową lub ekonomiczną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (bez wezwania) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp o treści Załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w oświadczenie powinno być złożone w oryginale, w formie pisemnej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenie składa oddzielnie w swoim imieniu każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach