Przetargi.pl
dostawę paliw płynnych dla samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład w Mielcu - w formie tankowania na stacjach paliwowych Wykonawcy

Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800125 , fax. 017 7800552
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład
    ul. Żeromskiego 22 22
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800125, fax. 017 7800552
    REGON: 83136426200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawę paliw płynnych dla samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład w Mielcu - w formie tankowania na stacjach paliwowych Wykonawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całość przedmiotu zamówienia obejmuje tankowanie paliw płynnych do samochodów Zamawiającego w ilości : -olej napędowy (ON) - 47 000 litrów -etylina bezołowiowa ( EPb 95) - 100 litrów -gaz ( LPG) - 1 000 litrów ( Uwaga, podane ilości stanowią prognozowaną maksymalną ilość towaru przewidzianą do realizacji w skali 12 miesięcy .Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilości zamawianego towaru mogą być mniejsze .W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca musi posiadać koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający wykluczy z ubiegania się o zamówienie publiczne Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.Posiadają stacje paliw zlokalizowane w granicach administracyjnych miasta Mielca i pracują 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają wszystkie wymagania określone w niniejszej specyfikacji łącznie z istotnymi postanowieniami, które zostaną wprowadzone do umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem ; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą , lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, 1.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego; 1.3.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 1.4.Koncesje, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.Ponadto oferta musi zawierać: 2.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowo - cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.2. Oświadczenie o spełnieniu podmiotowych warunków udziału w postępowaniu, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę, 2.3.Oświadczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 2.4.Zasady dokonywania transakcji przy użyciu kart tankowania- załącznik nr 4 do SIWZ 2.5. Wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 2.6.Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik Nr 6 do SIWZ , jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wielkość rabatu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach