Przetargi.pl
Dostawę paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń

Urząd Miejski w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8860249 , fax. 043 8860260
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wieluniu
    Plac Kazimierza Wielkiego 1 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8860249, fax. 043 8860260
    REGON: 00052565900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę paliw do pojazdów samochodowych będących własnością gminy Wieluń w tym pojazdów samochodowych pożarniczych będących w użytkowaniu jednostek OSP z terenu miasta i gminy Wieluń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Olej napędowy w ilości około 15680,54 litrów - Benzyna bezołowiowa Pb 95 około 3800,00 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091342009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 720,00 PLN(słownie : siedemset dwadzieścia złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1.Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu : W zakresie warunku wskazanego w punkcie 9.1.1. wymagane jest posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w punkcie 10. 9.2.2.W zakresie warunków wskazanych w punkcie 9.1.2.-9.1.4. ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 10. Oświadczenie o którym mowa w punktach 9.2.1. i 9.2.2. powinno być złożone zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i podpisać powyższe oświadczenie. Brak oświadczenia spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania Sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków na zasadzie spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki określone do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć : - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ), - koncesja na obrót detaliczny paliwami ciekłymi z terminem ważności na dzień składania ofert. 10.2. Warunki określone w SIWZ - do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć : - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ), 10.3. Warunki określone do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć : - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę), Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. 11. Dokumenty wymagane od Wykonawcy, których brak w ofercie spowoduje odrzucenie oferty : a/pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Dokument ten może wykonawca złożyć w oryginale lub w postaci czytelnej kserokopii poświadczonej notarialnie. b/ zaakceptowany i parafowany wzór umowy - zał. nr 2 c/ wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (wszystkie pola wykropkowanie musza, być wypełnione) d/ Oświadczenie i dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z punktem 10 SIWZ Uwaga: wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) podpisującą (e) ofertę. Brak któregokolwiek z dokumentów, oświadczenia lub załączników albo zamieszczenie w nich innych danych niż wymagane przez zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach