Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 75-004 Koszalin, ul. Adama Mickiewicza 26
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3488600 w. 4655
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych
ul. Adama Mickiewicza 26 26
75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3488600 w. 4655
REGON: 00059065100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę oprogramowania antywirusowego na realizację I etapu projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu uczniów koszalińskich szkół - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa Licencja(sztuk) Nośniki(sztuk) Program antywirusowy z trzyletnią aktualizacją 50 50 2) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487600003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału metodą spełnia-niespełnia na podstawie weryfikacji wymaganych dokumentów, określonych w pkt 8 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III, ( w przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie udostępniającego), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup programu antywirusowego ESET Endpoint Antyvirus Suite z ważnością licencji na okres 3 lat
Dodano: 2016-02-15 - ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA ODNOWIENIE LICENCJI I AKTUALIZACJĘ PAKIETU OPROGRAMOWANIA MCAFEE, UŻYTKOWANEGO W ZACHODNIOPOMORSKIM OW NFZ
Dodano: 2013-06-04 - Dostawę oprogramowania antywirusowego na realizację projektu Internet oknem na świat mieszkańców Gminy Świeszyno
Dodano: 2012-08-27 - Dostawa oprogramowania komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzenia drukującego
Dodano: 2012-04-27 - Dostawa oprogramowania antywirusowego na realizację III edycji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu uczniów koszalińskich szkół
Dodano: 2011-11-07 - Dostawę oprogramowania antywirusowego na realizację II etapu projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu uczniów koszalińskich szkół
Dodano: 2010-09-09 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowań dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2010-02-23