Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
- Data zamieszczenia: 2013-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
REGON: 00028890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę opatrunków do podciśnieniowej terapii ran wraz z dzierżawą urządzeń do podciśnieniowej terapii ran - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 6-ciu sztuk urządzeń do podciśnieniowej terapii ran zwanych dalej urządzeniami wraz z dostawą opatrunków do podciśnieniowej terapii ran zwanych, zwanych dalej opatrunkami. 2.Opis i wymagane parametry urządzeń stanowiących przedmiot dzierżawy zawiera załącznik nr 4A do formularza oferty. 3.Wymagane parametry i ilości opatrunków zawiera załącznik nr 4 do formularza oferty (formularz cen jednostkowych). 4.Ilości opatrunków podane w załączniki nr 4 mają charakter orientacyjny i Zamawiający ma prawo zamówić mniejsze ilości opatrunków, z tym, że nie mniej niż 50 % szacowanej ilości. 5.Zamawiający wymaga, aby oferowane opatrunki i urządzenia stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) i były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ww ustawą. 6.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 6-sztuk urządzeń stanowiących przedmiot dzierżawy na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego (fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012r) w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych od otrzymania zamówienia przekazanego faksem przez Aptekę Szpitalną Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga aby opatrunki dostarczane przez Wykonawcę posiadały minimum 12-miesięczny okres przydatności do zużycia, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 8.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamówione opatrunki w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania faxem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411166
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną