Przetargi.pl
Dostawę oleju opałowego lekkiego do Szkół z Gminy Wysokie Mazowieckie w sezonie grzewczym 2012/2013.

Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Mickiewicza 1A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2752627 , fax. 086 2752931
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wysokie Mazowieckie
    ul. Mickiewicza 1A 1A
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 2752627, fax. 086 2752931
    REGON: 45001068800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę oleju opałowego lekkiego do Szkół z Gminy Wysokie Mazowieckie w sezonie grzewczym 2012/2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego typ lekki do n/w kotłowni olejowych: w budynku byłej Szkoły Podstawowej w Dąbrowie Dzięcieli, w Szkole Filialnej w Golaszach Puszczy, w Szkole Podstawowej w Święcku Wielkim, w Zespole Szkół w Jabłonce Kościelnej. Dostarczony olej powinien być zgodny z Polską Normą PN-C-96024/2001
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.wysokiemazowieckie.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach