Przetargi.pl
DOSTAWĘ OLEJU OPALOWEGO DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY ŁOCHÓW NA SEZON GRZEWCZY 2009/2010

Zespół Obsługi Szkół Samorządowych w Łochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, al. Pokoju 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 6751-388 , fax. 0-25 6752-404
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół Samorządowych w Łochowie
    al. Pokoju 75 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 6751-388, fax. 0-25 6752-404
    REGON: 71037128000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWĘ OLEJU OPALOWEGO DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY ŁOCHÓW NA SEZON GRZEWCZY 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie dostawę oleju opałowego w ilości 100.000 litrów na sezon grzewczy 2009/2010 od dnia 15.10.2009 roku do dnia 15.04.2010 roku do kotłowni olejowych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Łochów tj. ZS Gwizdały, SP Nr 3 w Łochowie i Publiczne Gimnazjum w Łochowie, Hala Sportowa w Łochowie 2. Oferowany olej opałowy musi charakteryzować się właściwościami nie gorszymi niż: -wartość opałowa 42.600 kJ/kg, -temperatura zapłonu w tyglu zamkniętym pow. 56oC, -zawartość siarki 0,1%. -zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, -całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg, -temperatura płynięcia nie wyższa niż -20oC.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1 Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 6.2 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia niniejszego zamówienia warunki określone w pkt. 6.1 muszą być spełnione przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (druk ZP - 14) zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie. 3)Niespełnienie warunków udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia wykonawcy i odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 oraz spełnia wymogi z art.22 (oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 2) 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Zaświadczenie z właściwego oddziału ubezpieczeń społecznych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne (Oświadczenie - zał. Nr 3). 5)Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków (oświadczenie - zał. Nr 4). 6)Wzór umowy podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (załącznik nr 5). 7)Pisemną propozycję zmiany umowy w przypadku wzrostu lub obniżki cen oleju.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach