Przetargi.pl
Dostawę oleju opałowego do kotłów centralnego ogrzewania na potrzeby Oczyszczalni Ścieków i Stacji Uzdatniania Wody w Powroźniku

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Kraszewskiego 37
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 472 52 76 , fax. 018 472 52 73
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju
    ul. Kraszewskiego 37 37
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 472 52 76, fax. 018 472 52 73
    REGON: 12066546500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę oleju opałowego do kotłów centralnego ogrzewania na potrzeby Oczyszczalni Ścieków i Stacji Uzdatniania Wody w Powroźniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do kotłów centralnego ogrzewania na potrzeby Oczyszczalni Ścieków i Stacji Uzdatniania Wody w Powroźniku. 2. Nazwa i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): kod CPV: 09000000-3 - produkty naftowe, paliwo kod CPV: 09135100-4 - olej opałowy 3. Zakup oleju opałowego przez Zamawiającego będzie dokonywany w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010. 4. Szacunkowe maksymalne zapotrzebowanie Zamawiającego na olej opałowy wynosi 26 000 litrów Wskazana powyżej wartość jest prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy tj. 12 miesięcy od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.. Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych i dostarczonych do Zamawiającego ilości oleju opałowego. 5. Zamawiający przewiduje prawo opcji: Z szacunkowej ilości 26.000 litrów oleju opałowego bezwarunkowo wymagalne będzie 15 600 litrów, natomiast pozostałą ilość tj. 10 400 litrów Zamawiający zamówi w zależności od zapotrzebowania. 6. Wymagane parametry techniczne oleju opałowego: 1) gęstość w temp. 15oC - max. 860 kg/m3; 2) wartość minimalna - 42,6 MJ/kg; 3) barwa - czerwona; 7. Dostawa oleju realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego (od stycznia do kwietnia i od października do grudnia), na zgłoszenie telefoniczne lub faksem w terminie do 2 dni, i w odpowiednich ilościach podanych przez Zamawiającego. 8. Zamawiający będzie zamawiał olej opałowy do kotłów centralnego ogrzewania w Zakładzie Uzdatniania Wody w Powroźniku w ilości 2 600 litrów - dostawa częściowa. Do Oczyszczalni Ścieków w Powroźniku dostawa częściowa będzie również w ilości 2 600 litrów. 9. Zamawiający informuje, że posiada 2 zbiorniki na olej opałowy o pojemnościach 3 000 litrów każdy zlokalizowane: jeden - na Oczyszczalni Ścieków w Powroźników (Baza ZSTiS MPGK w Krynicy-Zdroju) i drugi - na Stacji Uzdatniania Wody w Powroźniku. Do rozładunku oleju opałowego wymagane jest zastosowanie pompy przy autocysternie. 10. Dostarczony przez Wykonawcę olej opałowy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) oraz być zgodne z odpowiednimi normami. 11. Dostarczona ilość oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze rzeczywistej według licznika autocysterny. 12. Podstawą wystawienia faktur VAT za dostarczoną partię oleju opałowego stanowią dokumenty WZ dołączone do faktury. Płatność dokonywana będzie przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT. 13. Rozliczenia za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup oleju opałowego dokonywane będą na podstawie faktury VAT przelewem na wskazany przez wykonawcę rachunek bankowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu, o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków według formuły- spełnia / nie spełnia - na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach opisanych w punkcie IX Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji; 4) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa powyżej w: 1) pkt. 1. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Wymagane dokumenty oraz oświadczenia wskazane w pkt 1. 1), 2) 3) i 4), powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik-krynica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach