Zespół Szkół w Radzyniu Chełmińskim ogłasza przetarg
- Adres: 87-220 Radzyń Chełmiński, ul. Sady 14
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6886167 , fax. 056 6886167
- Data zamieszczenia: 2009-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Radzyniu Chełmińskim
ul. Sady 14 14
87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6886167, fax. 056 6886167
REGON: 34059915000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę oleju napędowego celem tankowania autobusów szkolnych w roku 2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup na stacji paliw oleju napędowego tankowanego bezpośrednio do zbiorników autobusów szkolnych w roku 2010 w ilości około 18000 litrów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 400000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział dostawcy spełniający wymogi art.22 oraz niewykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy PZP oraz spełniający pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji. 2.Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymaganiami SIWZ oraz Ustawy PZP. 3.Dostawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 4.Dostawca musi posiadać stację na terenie gminy Radzyń Chełmiński. 5.Dostawy produktów będą się odbywać poprzez tankowanie pojazdów zamawiającego na stacji paliw w Radzyniu Chełmińskim. 6. Ceny za produkty pobrane przez zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacji, na której zostało pobrane paliwo. 7. Ceny wymienione w pkt.6, pomniejszone o upust cenowy udzielony zamawiającemu, będą podstawą do obciążenia zamawiającego za pobrane produkty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 3. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w ramach umowy spółki cywilnej. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 4.Oświadczenie zawierające informacje określone w art.22 ust.1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Oświadczenie o nie wykluczeniu z udziału w przetargu na podstawie art.24 PZP. 6.Koncesja wymagana na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 7.Zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie krócej niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty. 8.Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego o uiszczeniu należnych podatków wystawione nie krócej niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.radzynchelminski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną