Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 625 880 402
- Data zamieszczenia: 2020-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Młyńska 2
63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 062 5880390 w. 253, fax. 625 880 402
REGON: 31022628200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz akcesoriów do analizy moczu (paski testowe oraz osad) wraz z dzierżawą analizatorów i sprzętu dodatkowego do wykonania 86400 badań w okresie 36 miesięcy dla SPZOZ w Krotoszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz akcesoriów do analizy moczu (paski testowe oraz osad) wraz dzierżawą analizatorów i sprzętu dodatkowego do wykonania 86400 badań w okresie 36 m-cy dla SPZOZ w Krotoszynie wg Formularza cenowego – załącznik nr 2 i parametrów granicznych – załącznik nr 6.3. Wykonawca powinien zaoferować : - analizator do odczytu pasków testowych i analizator osadu moczu fabrycznie nowe, nie starsze niż 2020 r. Oba aparaty muszą spełniać kryteria podane w załączniku nr 6 będącymi parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodne ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ponadto aparaty powinny spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020, poz. 186) 4. Ponadto Wykonawca zapewni w trakcie trwania umowy: -bezpłatny serwis producencki (bez podwykonawców) na czas trwania dzierżawy, oraz aktualizację oprogramowania aparatu. W zakres obsługi wchodzą: dojazd, robocizna inżyniera serwisowego dotycząca interwencji oraz przeglądów okresowych, wymiana części zamiennych i wszystkich akcesoriów. Czas reakcji serwisu (przyjazd inżyniera serwisowego) - maksimum 24h od zgłoszenia (w dni robocze) - możliwość zastąpienia analizatora innym sprawnym urządzeniem na okres naprawy powyżej 7 dni od daty zgłoszenia awarii. - szkolenie pracowników z nieodpłatnym pakietem startowym odczynników i materiałów eksploatacyjnych równocześnie z dostarczeniem aparatu. Potwierdzenie szkolenia w postaci imiennego certyfikatu dla pracownika. - w ramach umowy Wykonawca zorganizuje dwa szkolenia w ciągu roku kalendarzowego w formie ćwiczeń lub warsztatów z zakresu umowy. Termin i program szkolenia zaproponowany przez Wykonawcę musi być zatwierdzony przez Zamawiającego. Wszystkie szkolenia na koszt Wykonawcy. - możliwość zgłaszania awarii przez 7 dni w tygodniu / 24 h na dobę. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z oferowanym aparatami na czas trwania umowy następującego urządzenia: - Zewnętrzny zestaw komputerowy z kolorowym monitorem LCD - Wyposażenie w UPS podtrzymujący pracę aparatu w przypadku awarii zasilania przez okres minimum 30 min. - Zewnętrzna drukarka. Wykonawca zapewni na własny koszt tonery do drukarek w ilości niezbędnej do wydruku podanej ilości badań 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) parametry graniczne dla aparatów – załączniki nr 6. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 2. Oferta winna zawierać: a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2. c. Oświadczenia – załącznik nr 3 d. Parametry jakościowe – załącznik nr 6 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza)./8. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawcę zgodnie z zasadami jego reprezentacji lub przez jego pełnomocnika. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.II. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników chemicznych
Dodano: 2024-04-15 - Dzierżawa urządzenia do wykonywania barwień histochemicznych wraz z akcesoriami i odczynnikami
Dodano: 2024-01-08 - Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek UAM w Poznaniu
Dodano: 2023-11-21 - Dostawa (dzierżawa) do laboratorium SPZOZ w Gostyniu analizatorów biochemicznego i immunochemicznego wraz z usługami serwisowymi oraz materiałów do wykonywania badań laboratoryjnych.
Dodano: 2023-10-25 - Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatury
Dodano: 2023-09-25 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ AKCESORIÓW, WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
Dodano: 2023-09-07 - Dostawa odczynników do hematologii wraz z dzierżawą i serwisem aparatów
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa odczynników, podłoży, pasków, testów lateksowych oraz paneli do identyfikacji wraz z dzierżawą analizatorów
Dodano: 2023-08-30 - ODCZYNNIKI LABORATORYJNE WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU II
Dodano: 2023-08-10 - Dostawa testów alergologicznych oraz dzierżawa analizatora do badań immunologicznych pracującego w trybie POCT
Dodano: 2023-07-17