Przetargi.pl
Dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz akcesoriów do analizy moczu (paski testowe oraz osad) wraz z dzierżawą analizatorów i sprzętu dodatkowego do wykonania 86400 badań w okresie 36 miesięcy dla SPZOZ w Krotoszynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 625 880 402
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Młyńska 2
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5880390 w. 253, fax. 625 880 402
    REGON: 31022628200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz akcesoriów do analizy moczu (paski testowe oraz osad) wraz z dzierżawą analizatorów i sprzętu dodatkowego do wykonania 86400 badań w okresie 36 miesięcy dla SPZOZ w Krotoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz akcesoriów do analizy moczu (paski testowe oraz osad) wraz dzierżawą analizatorów i sprzętu dodatkowego do wykonania 86400 badań w okresie 36 m-cy dla SPZOZ w Krotoszynie wg Formularza cenowego – załącznik nr 2 i parametrów granicznych – załącznik nr 6.3. Wykonawca powinien zaoferować : - analizator do odczytu pasków testowych i analizator osadu moczu fabrycznie nowe, nie starsze niż 2020 r. Oba aparaty muszą spełniać kryteria podane w załączniku nr 6 będącymi parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodne ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ponadto aparaty powinny spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020, poz. 186) 4. Ponadto Wykonawca zapewni w trakcie trwania umowy: -bezpłatny serwis producencki (bez podwykonawców) na czas trwania dzierżawy, oraz aktualizację oprogramowania aparatu. W zakres obsługi wchodzą: dojazd, robocizna inżyniera serwisowego dotycząca interwencji oraz przeglądów okresowych, wymiana części zamiennych i wszystkich akcesoriów. Czas reakcji serwisu (przyjazd inżyniera serwisowego) - maksimum 24h od zgłoszenia (w dni robocze) - możliwość zastąpienia analizatora innym sprawnym urządzeniem na okres naprawy powyżej 7 dni od daty zgłoszenia awarii. - szkolenie pracowników z nieodpłatnym pakietem startowym odczynników i materiałów eksploatacyjnych równocześnie z dostarczeniem aparatu. Potwierdzenie szkolenia w postaci imiennego certyfikatu dla pracownika. - w ramach umowy Wykonawca zorganizuje dwa szkolenia w ciągu roku kalendarzowego w formie ćwiczeń lub warsztatów z zakresu umowy. Termin i program szkolenia zaproponowany przez Wykonawcę musi być zatwierdzony przez Zamawiającego. Wszystkie szkolenia na koszt Wykonawcy. - możliwość zgłaszania awarii przez 7 dni w tygodniu / 24 h na dobę. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z oferowanym aparatami na czas trwania umowy następującego urządzenia: - Zewnętrzny zestaw komputerowy z kolorowym monitorem LCD - Wyposażenie w UPS podtrzymujący pracę aparatu w przypadku awarii zasilania przez okres minimum 30 min. - Zewnętrzna drukarka. Wykonawca zapewni na własny koszt tonery do drukarek w ilości niezbędnej do wydruku podanej ilości badań 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) parametry graniczne dla aparatów – załączniki nr 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 2. Oferta winna zawierać: a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2. c. Oświadczenia – załącznik nr 3 d. Parametry jakościowe – załącznik nr 6 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza)./8. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawcę zgodnie z zasadami jego reprezentacji lub przez jego pełnomocnika. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.II. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach