Przetargi.pl
Dostawę odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą aparatów dla SPZOZ Krotoszyn

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 625 880 402
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Młyńska 2
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5880390 w. 253, fax. 625 880 402
    REGON: 31022628200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą aparatów dla SPZOZ Krotoszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą aparatów dla SPZOZ Krotoszyn, wg Formularza cenowego – załącznik nr 2. 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: Główny przedmiot: - kod – 33127000-6 – urządzenia do analizy immunologicznej; - kod - 33696500-0 – odczynniki laboratoryjne. 3.Wykonawca powinien zaoferować: - analizator spełniający kryteria podane w załączniku nr 6 będących parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. - odczynniki, kalibratory, kontrole i inne płyny uwzględniające datę ważności po otwarciu w taki sposób, aby Zamawiający dysponował odczynnikami, kalibratorami, kontrolami i innymi płynami spełniającymi warunki stabilności i przydatności do użycia określone przez producenta w całym okresie trwania umowy. - odczynniki, kalibratory, kontrole i inne płyny, które nie wymagają mrożenia po ich otwarciu. Ponadto aparaty powinny spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 poz. 186) Ponadto Wykonawca zapewni w trakcie trwania umowy: - wykonawca zapewni bezpłatny serwis producencki (bez podwykonawców) na czas trwania dzierżawy, oraz aktualizację oprogramowania aparatu. W zakres obsługi wchodzą: dojazd, robocizna inżyniera serwisowego dotycząca interwencji oraz przeglądów okresowych, wymiana części zamiennych i wszystkich akcesoriów. Czas reakcji serwisu (przyjazd inżyniera serwisowego) - maksimum 24h od zgłoszenia (w dni robocze). Serwis dostępny 365 dni w roku. - wykonawca zapewni na własny koszt instalacje, uruchomienie analizatora i szkolenie personelu w laboratorium w zakresie obsługi oraz interpretacji wyników - wykonawca zabezpieczy, w przypadku naprawy powyżej 5 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii, wykonanie badań w laboratorium wskazanym przez zamawiającego. Transport i badania wykonywane będą na koszt Wykonawcy. - w ramach umowy Wykonawca zorganizuje dwa szkolenia w ciągu roku kalendarzowego w formie ćwiczeń lub warsztatów z zakresu umowy. Termin i program szkolenia zaproponowany przez Wykonawcę musi być zatwierdzony przez Zamawiającego. Wszystkie szkolenia odbywać się będą na koszt Wykonawcy 5 . Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z oferowanym aparatami na czas trwania umowy następującego sprzętu: - w zestawie UPS podtrzymujący pracę analizatora w przypadku braku napięcia przez min. 30 minut - w ramach umowy wykonawca zapewni wydruki wyników. Zamawiający wymaga minimum jednej zewnętrznej drukarki laserowej monochromatycznej (fabrycznie nowej) o prędkości drukowania – minimum 20 stron/minutę. Możliwość jednoczesnego wydruku dwustronnego (duplex) – format A4 i A5. Wykonawca zapewni na własny koszt tonery, bębny do drukarek w ilości niezbędnej do wydruku podanej ilości badań oraz odbierze zużyte tonery i bębny. - wykonawca dostarczy dodatkowo 3 komputery przenośne o minimalnych parametrach: - monitor minimum 15.6 cali, z powłoką antyrefleksyjną Anti-Glare - wielkość pamięci RAM min. 8 GB (z możliwością rozbudowy do 32 GB); DDR4 (2400 MHz) - procesor klasy x86, 4 rdzeniowy, min. 6 MB Cache - karta sieciowa 10/100/1000 - RJ 45 wspierająca technologia PXE i WoL - dysk min. 256 GB, SSD - nominalna rozdzielczość LCD min. 1920 x 1080 pikseli - złącza: min. 1xUSB-C gen. 2, 3xUSB-A - zasilacz, stacja dokująca - wraz z dwoma licencjami na oprogramowanie MS Office 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) parametry graniczne dla aparatów – załączniki nr 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 2. Oferta winna zawierać: a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2. c. Oświadczenie – załącznik nr 3 d. Parametry graniczne dla aparatów – załącznik nr 6 . 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza)/8. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawcę zgodnie z zasadami jego reprezentacji lub przez jego pełnomocnika. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach