Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 545 587 , fax. 523 574 667
- Data zamieszczenia: 2019-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 545 587, fax. 523 574 667
REGON: 92358780000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę odczynników do diagnostyki wraz z dzierżawą automatycznego systemu do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do diagnostyki wraz z dzierżawą automatycznego systemu do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu. 2. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem sprawy nr M-3/2019. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 2 i 4 do SIWZ 1. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia obowiązywania umowy. 2. Termin dostawy bieżącego zamówienia – min 24 godziny, maksymalnie do 72 godzin. UWAGA!! Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryterium oceny ofert. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im dr. Ludwika Błażka w Inowrocław, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław. 4. Umowa będzie obowiązywać od 21.05.2019 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.646,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku GETIN NOBLE Bank Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Nr rachunku: 31 1560 0013 2514 6086 2000 0009 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr M-3/2019 na dostawę odczynników do diagnostyki wraz z dzierżawą automatycznego systemu do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w gwarancji/poręczeniu winni być wpisani wszyscy Wykonawcy). 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą analizatora i dostawą odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej manualnej
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej z zastosowaniem metody spektometrii MAS (MALDI-TOF-MS)
Dodano: 2024-03-08 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów.
Dodano: 2024-02-21 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW
Dodano: 2023-12-13 - Dostawa sprzętu oraz odczynników do badań zmian patogennych
Dodano: 2023-12-10 - Dzierżawa w pełni zautomatyzowanego systemu do analizy próbek metodą wieloparametrowego PCR wraz z dostawą testów, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do aparatu na okres 36 miesięcy
Dodano: 2023-11-15 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW
Dodano: 2023-11-09 - Dostawy odczynników diagnostycznych, materiału kontrolnego do hematologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów 5 Diff
Dodano: 2023-10-03 - odczynników do posiadanych przez zamawiającego aparatów mikrobiologicznych do inkubacji krwi i innych płynów ustrojowych FX 40 oraz FX 200 wraz z dzierżawą analizatora mikrobiologicznego
Dodano: 2023-07-25 - Dostawa odczynników diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy.
Dodano: 2023-06-09