Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 26-900 Kozienice, al. gen. Wł. Sikorskiego 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6148234 , fax. 048 6148139, 6148332
- Data zamieszczenia: 2011-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
al. gen. Wł. Sikorskiego 10 10
26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
tel. 048 6148234, fax. 048 6148139, 6148332
REGON: 67014645000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę narzędzi jednorazowego użytku do elektrokoagulacji, drenów do artroskopii i zestawów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu oraz staplerów i ładunków do staplerów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi jednorazowego użytku do elektrokoagulacji, drenów do artroskopii i zestawów do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu oraz staplerów i ładunków do staplerów zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2 do siwz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do siwz. 3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 33.14.16.20 - 2 Zestawy medyczne 33.16.10.00 - 6 Urządzenia elektrochirurgiczne 4. Przedmiot zamówienia składa się z 4 niepodzielnych zadań. zadanie nr 1 - Narzędzia jednorazowego użytku do elektrokoagulacji zadanie nr 2 - Komplet drenów do pompy artroskopowej typu FLOCONTRON zadanie nr 3 - Jednorazowe zestawy do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu zadanie nr 4 - Staplery i ładunki do staplerów 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania lub na wszystkie zadania. 6. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Termin realizacji zamówienia: dostawy sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego przez: 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 8. Termin dostaw częściowych: 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331416202
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stałość cen
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkozienice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywną dostawa urządzeń do ciśnieniowego oczyszczania tkanek, mieszalników próżniowych do cementu, systemów do separacji PRP, szyn palcowych, ciśnieniomierzy zegarowych, kołnierzy ortopedycznych, zestawów do opaskowania żylaków oraz wyrobów med. do wykonywania zabiegów ciągłej terapii nerkozastępczej dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie.
Dodano: 2016-06-24 - Przetarg nieograniczony na dostawę dla CKiK MSW produktów do pobierania, przechowywania i preparatyki krwi.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa zestawów do fotoforezy
Dodano: 2016-05-20 - Zakup materiałów jednorazowego użytku - sprawa nr WOFiTM/60/2016/PN
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa zestawów Mars do albuminowej dializy wątroby
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa pomp baklofenowych wraz z zestawami do uzupełniania leku
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku określonego w 6 pakietach
Dodano: 2016-03-03 - ZAKUP I DOSTAWY STERYLNYCH OBŁOŻEŃ ZABIEGOWYCH
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa komponentów do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego - sprawa WOFiTM/146/2015/PN
Dodano: 2015-10-19 - Zakup-Torba zasobnik do Indywidualnego Pakietu Medycznego IPMed z wyposażeniem - sprawa nr WOFiTM/137/2015/PN
Dodano: 2015-09-10