Powiat Zwoleński ogłasza przetarg
- Adres: 26-700 Zwoleń, ul. Władysława Jagiełły 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26 , fax. 48 6762520
- Data zamieszczenia: 2014-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Zwoleński
ul. Władysława Jagiełły 4 4
26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie
tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, fax. 48 6762520
REGON: 67022286500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolenpowiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę, montaż mebli i sprzętów biurowych dla Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem Części I zamówienia jest dostawa i montaż mebli i sprzętów biurowych do nowo wybudowanego budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 2.Meble muszą zostać wstawione, zamontowane przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz opisowo- cenowy, Zał. Nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 4.Zamówienie dotyczy mebli fabrycznie nowych, wykonanych z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do obrotu i stosowania, wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku i nie noszących znamion użytkowania. 5.Wszystkie dostarczone w ramach złożonej oferty meble winny spełniać warunki określone w (PN), (PN-EN) 6.Tkaniny krzeseł mają posiadać odpowiednie atesty ( zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 1 do SIWZ) ścieralności, higieniczności, trudnopalności. 7.Płyty wiórowe, kleje, obrzeża oraz kleje mają posiadać atest higieniczności 8.Krzesła mają posiadać atesty wytrzymałościowe i certyfikaty bezpieczeństwa 9.Wymienione w pkt 7-9 dokumenty mają być dostępne na etapie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego. 10.Przed planowaną dostawą Wykonawca skontaktuje się telefonicznie z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego celem potwierdzenia terminu dostawy zamówionych mebli. 11.Po zakończonym rozładunku i montażu Wykonawca pozostawi pomieszczenia w należytym porządku. 12.Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez obie strony. 13.Okres gwarancji na meble nie krótszy niż 24 miesiące. 1.Przedmiotem II części zamówienia jest wykonanie montaż i dostawa regałów metalowych przejezdnych, w ilości 10 szt. złożone z 5 sekcji po 100 cm. dla biblioteki nowo budowanego budynku Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi, Zał. Nr 2 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 3. Okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy. 4. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w pomieszczeniach w których będą montowane regały - dotyczy posadzek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolenpowiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oraz dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb Miejskiej Szkoły Artystycznej I stopnia im. Konstantego Ryszarda Domagały
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, drobnego wyposażenia i akcesoriów do pracy z dziećmi w ramach pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej Nr 358 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 10 w Warszawie w Dzielnicy Wilanów
Dodano: 2016-07-12 - SP3.ZP.271.01.16 - Dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa wraz z montażem mebli dla budynku oświatowego przy ul. Żywnego 25 w Warszawie jako pierwsze wyposażenie obiektu w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i rozbudowa budynku oświatowego przy ul. Żywnego 25 wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Gimnazjum nr 42
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa ławek i krzeseł szkolnych do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa i montaż szafek i ławek w budynku Szkoły Podstawowej nr 203 przy ul. Skorupki 8 w Warszawie (znak sprawy ZP-17/16)
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa i montaż stanowisk audytoryjnych, biurek i krzeseł
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa wyposażenia sal lekcyjnych
Dodano: 2015-07-12 - WYPOSAŻENIE ZESPOŁU SZKÓŁ PUBLICZNYCH W MYSIADLE
Dodano: 2015-06-30 - Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia wraz z montażem w pomieszczeniach budynku gimnazjum ZS przy ul. Piaseckiego 2 w Otrębusach
Dodano: 2015-06-24