Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 46-100 Namysłów, pl. Powstańców Śląskich 3
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4106775 , fax. 077 4106775
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
pl. Powstańców Śląskich 3 3
46-100 Namysłów, woj. opolskie
tel. 077 4106775, fax. 077 4106775
REGON: 53141959300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawę, montaż i uruchomienie wyposażenia KP PSP w Namysłowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Namysłowie. Szczegółowy wykaz wyposażenia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: Główny przedmiot: 39.10.00.00-3 (Meble); Przedmioty dodatkowe: 39.20.00.00-4 (Wyposażenie domowe); 39.70.00.00-9 (Sprzęt gospodarstwa domowego).35.11.00.00-8 (Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa); 37.40.00.00-2 (Artykuły i sprzęt sportowy); 44.51.00.00-8 (Narzędzia); 42.65.20.00-1 ( Ręczne narzędzia elektromechaniczne). Minimalne parametry urządzeń podano w wymaganiach technicznych będących załącznikami do SIWZ. Oferowane przez wykonawcę wyposażenie musi odpowiadać minimalnym parametrom i nie może być one gorsze jakościowo. W wymaganiach technicznych Zamawiający szczegółowo określił swoje potrzeby. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2009, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w wymaganiach technicznych, a jego parametry techniczne i jakościowe będą na poziomie lub lepsze od podanych. Oferowany wyposażenie musi zawierać wszystkie elementy startowe i być gotowy do pracy. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały i informacje z parametrami technicznymi. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych . Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: KP PSP w Namysłowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7000.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują termin płatności do 14 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują wynagrodzenie ryczałtowe, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy zagwarantują okres gwarancji zgodny z zapisami zawartymi w wymaganiach technicznych, którzy zaoferują wyposażenie posiadające wymagane certyfikaty i atesty.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie; 5. dokument wniesienia wadium; 6. cennik 7. oświadczenie w sprawie wymaganych certyfikatów i atestów dla oferowanego wyposażenia; 8. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*; 9. opisy lub fotografie materiały firmowe i informacje z parametrami technicznymi, karty katalogowe oferowanego wyposażenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę mebli i sprzętu AGD dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/97/2015)
Dodano: 2015-10-08 - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE
Dodano: 2014-10-28 - Dostawa i montaż mebli w ramach zadania PODNIESIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW POPRZEZ UTWORZENIE INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Dodano: 2014-08-04 - WYPOSAŻENIE II DO CENTRUM DIALOGU W ICSO BLACHOWNIA
Dodano: 2014-05-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia w budynkach Nadleśnictwa Prószków tj.: Część 1. Budynek administracyjny Część 2. Budynek zaplecza magazynowego Część 3. Budynek przeznaczony na salę narad
Dodano: 2014-05-06 - Wyposażenie Wielofunkcyjnego Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego w Zakrzowie
Dodano: 2014-01-24 - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa mebli dla Sądu Rejonowego w Opolu
Dodano: 2013-11-19 - Zakup mebli dla repatriantów
Dodano: 2013-10-07 - Dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miasta Opola
Dodano: 2013-08-08