Przetargi.pl
dostawę mebli w ramach projektu Nr 12/2013 pt. Rewitalizacja budynku dawnych łaźni Teodozji Majewskiej przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszawie Inicjatywa JESSICA, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 zgodnie z umową inwestycyjną nr IJ13-00790 z dnia 19.12.2013 r

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
  • Data zamieszczenia: 2015-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawę mebli w ramach projektu Nr 12/2013 pt. Rewitalizacja budynku dawnych łaźni Teodozji Majewskiej przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszawie Inicjatywa JESSICA, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 zgodnie z umową inwestycyjną nr IJ13-00790 z dnia 19.12.2013 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli w ramach projektu Nr 12/2013 pt. Rewitalizacja budynku dawnych łaźni Teodozji Majewskiej przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszawie - Inicjatywa JESSICA, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 zgodnie z umową inwestycyjną nr IJ13-00790 z dnia 19.12.2013 r. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia oznacza sprzedaż i dostawę wyposażenia meblowego wraz z transportem, montażem, ustawieniem w pomieszczeniach wskazanych Wykonawcy przez Zamawiającego w budynku przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszawie. 3. Meble w poszczególnych pomieszczeniach muszą być kompatybilne ze sobą. Asortyment i kolorystyka: a) Meble do sekretariatów: m.in.: biurko - 5 szt., panel górny między biurkami - 1 szt., szafa aktowa - 11 szt., szafa aktowa z drzwiami przesuwanymi - 2 szt., szafa gospodarcza - 1 szt., szafa ubraniowa - 2 szt., regał z szufladami - 1 szt., kontener pod biurko - 5 szt., stolik okolicznościowy - 2 szt., krzesło - 4 szt., fotel obrotowy - 5 szt., wieszak na ubrania - 2 szt., - blaty biurek, szafy, regał, kontenery, stolik okolicznościowy - kolor: olcha, - obicia foteli i krzeseł - kolor: czarny, - tapicerka panelu między biurkami - kolor: szary. b) Meble do pokoju socjalnego: zabudowa kuchenna pod wymiar, kolor: czerwona olcha. c) Meble do zakładów, redakcji SM: m.in.: biurko - 16 szt., stół - 2 szt., stół okrągły - 1 szt., kontener systemowy - 12 szt., fotel obrotowy - 12 szt., krzesło - 58 szt., szafa ubraniowa - 7 szt., szafa półotwarta - 10 szt., szafa wisząca - 4 szt., szafa zamknięta - 12 szt., szafa otwarta - 1 szt., wieszak na ubrania - 7 szt., - blaty biurek, stołów, szafy, wieszaki na ubrania - kolor: brzoza, - obicia foteli - kolor: szary, - obicia krzeseł - kolor: zielony. d) Meble do sal dydaktycznych i seminaryjnej: m.in. biurko - 175 szt., biurko z uchwytem do jednostki centralnej - 39 szt., stół mobilny - 9 szt., krzesło - 499 szt., tablica magnetyczna - 5 szt., - biurka, blat stołu - kolor: brzoza, - obicia krzeseł - kolor: zielony. e) gablota magnetyczna - 5 szt. 4. Meble będą przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynku użyteczności publicznej. 5. Wszystkie ruchome meble powinny być zabezpieczone od spodu stopkami gumowymi lub filcowymi ze względu na rodzaj podłogi: parkiet drewniany, mozaika parkietowa oraz płytki gresowe i płyty granitowe. 6. Wykonawca przed realizacją dostawy wyposażenia meblowego musi uzyskać akceptację Zamawiającego odnośnie odcieni kolorów mebli oraz zastosowanych uchwytów. 7. Wykonawca po podpisaniu umowy, a przed realizacją zamówienia zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej pomieszczeń, do których będą dostarczone meble stanowiące przedmiot zamówienia. Wykonawca winien dokonać własnych obmiarów. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści załącznika nr 1 do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwana dalej SIWZ) podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Obowiązkiem Wykonawcy jest powiadomienie Zamawiającego, o każdym odstępstwie wymiarów i uzyskanie akceptacji Zamawiającego. 8. Biurka i stoły mają posiadać certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych - PN-EN 527-1 oraz PN-EN 527-2. Szafy i kontenery mają posiadać certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych - PN-EN 14073-2. Fotele mają posiadać certyfikat zgodności z normami - PN-EN 1335-1 oraz PN-EN 1335-2. Krzesła mają posiadać certyfikat zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa użytkowania - PN-EN 13761 oraz PN-EN 1335-2. Krzesła mają posiadać atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania dotyczących wytrzymałości, trwałości i stateczności zgodnie z normami - PN-EN 13761:2004 oraz PN-EN 1022:2005. Krzesła mają posiadać atest odporności na zapalenie dotyczący sklejki wykonany zgodnie z obowiązującymi normami - PN-EN 1021-1:2007 oraz PN-EN 1021-2:2007. Krzesła mają posiadać atest z badań na ścieranie tapicerki zgodnie z obowiązującymi normami BS EN ISO 12947-2:1999. Krzesła mają posiadać atest na zapalność tapicerki zgodnie z obowiązującymi normami BS EN 1021-1:2006 oraz BS EN 1021-2:2006. Wszystkie wymienione wyżej certyfikaty powinny być wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub równoważne (np. certyfikat wystawiony przez inną jednostkę przynależną do EA, czyli European co-operation for Accreditation). 9. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższających. Pod pojęciem produktu równoważnego rozumie się to, że zaoferowane przez Wykonawcę meble muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ. Przy zaoferowaniu mebli innych niż opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty, że zaoferowane przez niego meble spełniają wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje lepsze rozwiązania niż opisywane. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej też OPZ) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy (rozdział III SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium (jeżeli dzień wniesienia wadium wypada dla Zamawiającego w dniu ustawowo wolnym od pracy - stosuje się kurs z pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, obowiązujących w Polsce). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 7 niniejszej SIWZ. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z opisem tytułu przelewu: wadium i numer postępowania (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 6. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach