Przetargi.pl
DOSTAWĘ MEBLI MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W ZESTAWACH 1-11

Jednostka Wojskowa Nr 1223 ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3456260 , fax. 094 3456545
  • Data zamieszczenia: 2010-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1223
    ul. 4 Marca 5 5
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3456260, fax. 094 3456545
    REGON: 33008332900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: OBRONA NARODOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWĘ MEBLI MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W ZESTAWACH 1-11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych i sprzętu medycznego dla Ambulatorium z Izbą Chorych PZOZ JW 1223 szczegółowo opisanego w załączniku numer od 1 do 11: ( zadania od 1 do 11), który stanowi integralną cześć SIWZ. 1. Przedmiot dostawy powinien posiadać prawem RP certyfikaty -dopuszczenia- zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych( DZ.U. z 2004r. nr 93 poz.896 z późn.zm.), nie stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia pacjentów, użytkowników i osób trzecich. 2. Dla zadań o numerze 1,2,3,4,5,6,7,10 należy dołączyć potwierdzenie producenta, że Wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego asortymentu, posiada autoryzację do jego serwisowania lub dołączyć oświadczenie oferenta o posiadaniu takiej autoryzacji a dla firm sprzedających wyroby autoryzowanej firmy w Polsce - dokument autoryzowanej firmy w formie oświadczenia o posiadaniu takiej autoryzacji i zgodzie. 3. Atesty i certyfikaty na poszczególne asortymenty powinny być dostarczone Zamawiającemu wraz z dostawą sprzętu. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Koszalinie ul. 4-go Marca 5 ? dokona montażu ? uruchomienia sprzętu ? przeszkolenia personelu i przetestowania umiejętności nabytych podczas szkolenia. 5. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokółem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. Do protokółu odbioru Wykonawca załączy: ? kartę gwarancyjną ? instrukcję obsługi w języku polskim ? protokół przeszkolenia personelu. 6. Oferowany sprzęt medyczny winien być produktem oryginalnym, fabrycznie nowym w oryginalnym opakowaniu. Warunki gwarancji: Okres gwarancji zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w poszczególnych formularzach ofertowych ( zadania od 1 do 11). Wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych obciążają Wykonawcę. 1. Przystąpienie do usunięcia awarii zgłoszonej przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym w dni robocze nie powinno przekroczyć 48 godzin od zgłoszenia. Zgłoszenie awarii będzie dokonane telefonicznie lub faxem. 2. W okresie gwarancji Wykonawca na własny koszt dokona przeglądu technicznego na żądanie zamawiającego 4 razy. 3. Liczba napraw gwarancyjnych uprawniająca do wymiany modułu (urządzenia) na nowe bez winy użytkownika - 3 naprawy. 4. W przypadku naprawy trwającej powyżej 4 dni Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć (zamontować) zastępcze urządzenie o tym samym przeznaczeniu wolne od wad. 5. W przypadku naprawy trwającej powyżej 4 dni Wykonawca zobowiązany będzie przedłużyć okres gwarancji o czas naprawy. 6. Zapewnienie pełnej autoryzowanej obsługi serwisowej przez uprawnioną jednostkę w Polsce w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla oferowanego sprzętu. 7. Autoryzowany serwis powinien znajdować się w odległości umożliwiającej podjęcie naprawy w terminie określonym w punkcie 1. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Przedmiot zamówienia ( arkusze asortymentowo cenowe) jest podzielny i składa się z 11 zadań: Zadanie nr 1: Meble medyczne (ilość i asortyment zgodnie z opisem i wizualizacją w załączniku numer 1 do niniejszej SIWZ) Zadanie nr 2: Wózek medyczny funkcyjny, model podstawowy WK-40 lub równoważny - 1 sztuka Zadanie nr 3: Zestaw tlenowy na wózku - 1 sztuka Zadanie nr 4: Krzesełko transportowe - 1 sztuka Zadanie nr 5: Destylarka wody - 2 sztuki Zadanie nr 6: Witryna chłodnicza - 1 sztuka Zadanie nr 7: Zestaw szyn Kramera - 3 komplety Zadanie nr 8: Stetoskop lekarski, internistyczny - 5 sztuk Zadanie nr 9: Bateria główna do defibrylatora AED Lifeline - 3 sztuki Zadanie nr 10: Termometr elektroniczny z elastyczną końcówką - 20 sztuk Zadanie nr 11: Nożyczki ratownicze - 10 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331923005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach