Przetargi.pl
dostawę mebli biurowych i wypoczynkowych

Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-884 Poznań, Rybaki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 878 1955, 061 878 1955 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
    Rybaki 18A
    61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 878 1955, 061 878 1955, fax. -
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawę mebli biurowych i wypoczynkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mebli biurowych i wypoczynkowych, zwanych dalej meblami, dla Domu Dziecka nr 2 w Poznaniu, zgodnie z zakresem rzeczowym i ilościowym określonym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru umowy. W ramach przedmiotu zamówienia wymagane jest dostarczenie, montaż, ustawienie i wypoziomowanie mebli we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Domu Dziecka nr 2 w trzech obiektach oraz usunięcie odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac. Dostawa obejmuje meble fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z właściwymi oznaczeniami producenta oraz niezbędnymi instrukcjami w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do wzoru umowy. 3. Kserokopie certyfikatów oraz inne dokumenty wskazane w pkt. XI opis kryteriów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach