Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-884 Poznań, Rybaki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 878 1955, 061 878 1955 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Rybaki 18A
61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 878 1955, 061 878 1955, fax. -
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawę mebli biurowych i wypoczynkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli biurowych i wypoczynkowych, zwanych dalej meblami, dla Domu Dziecka nr 2 w Poznaniu, zgodnie z zakresem rzeczowym i ilościowym określonym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru umowy. W ramach przedmiotu zamówienia wymagane jest dostarczenie, montaż, ustawienie i wypoziomowanie mebli we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Domu Dziecka nr 2 w trzech obiektach oraz usunięcie odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac. Dostawa obejmuje meble fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z właściwymi oznaczeniami producenta oraz niezbędnymi instrukcjami w języku polskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do wzoru umowy. 3. Kserokopie certyfikatów oraz inne dokumenty wskazane w pkt. XI opis kryteriów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli w zabudowie
Dodano: 2024-04-29 - „Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 – 55.”
Dodano: 2024-04-08 - „Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 – 55.”
Dodano: 2024-03-27 - Adaptacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z jego rozbudową, rewitalizacja ul. Rzeźnickiej
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biurowych w budynku Ratusza w Odolanowie wraz z akcentami wizualnymi wnętrz
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa mebli do Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Dodano: 2023-11-02 - Adaptacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z jego rozbudową, rewitalizacja ul. Rzeźnickiej
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa mebli do Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Dodano: 2023-10-09 - „Dostawa mebli, lamp, dekoracji, pościeli, ręczników oraz innego wyposażenia do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie.”
Dodano: 2023-07-14 - Zakup i dostawa wyposażenia do budynku Rodzinnego Domu Pomocy w Opatowie
Dodano: 2023-06-13