Przetargi.pl
Dostawę materiałów staroużytecznych do budowy kolejki wąskotorowej na terenie zespołu pałacowo - parkowego Krośnice - Wierzchowice

Gmina Krośnice ogłasza przetarg

  • Adres: 56-320 Krośnice, ul. Sportowa 4/20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3846019 , fax. 071 3846015
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krośnice
    ul. Sportowa 4/20 4/20
    56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3846019, fax. 071 3846015
    REGON: 93193470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę materiałów staroużytecznych do budowy kolejki wąskotorowej na terenie zespołu pałacowo - parkowego Krośnice - Wierzchowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) podkłady dębowe staroużyteczne z zaimpregnowanymi czołami, kołkowane, z opaskowanymi końcami zabezpieczającymi przed pęknięciami o długości 1600 mm spełniające kryteria (wg Id-1 (WARUNKI TECHNICZNE utrzymania nawierzchni na liniach kolejowych) § 28p. 5, 6, 7, 8 zał. 14 p. 2 tab. 3, 4 - 3546 szt. b) wkręty kolejowe staroużyteczne 49A spełniające kryteria (wg Id-1 (WARUNKI TECHNICZNE utrzymania nawierzchni na liniach kolejowych) § 28 p. 9, 10,11 zał. 14 p. 3) - 15640 szt. c) szyny staroużyteczne S42 spełniające kryteria (wg Id-1 (WARUNKI TECHNICZNE utrzymania nawierzchni na liniach kolejowych) § 28 p. 3 zał. 14 p. 1, tab. 1, 2) - 32 szt. d) łubki staroużyteczne do szyn typu 15 spełniające kryteria (wg Id-1 (WARUNKI TECHNICZNE utrzymania nawierzchni na liniach kolejowych) § 28 p. 9, 10, 11 zał. 14 p. 3) - 684 szt. e) mocowanie szyn staroużyteczne: podkładka BL3+2 komplety mocujące (komplet mocujący: 2 śruby stopowe M22x65; 2 pierścienie Z2fi 25; jedna łapka ŁP2; jedna łapka ŁPZ1) spełniające kryterium (wg Id-1 (WARUNKI TECHNICZNE utrzymania nawierzchni na liniach kolejowych) § 28 p. 9, 10, 11 zał. 14 p. 3) - 7810 szt. f) śruby łubkowe staroużyteczne M24 z nakrętką i pierścieniami spełniające kryteria (wg Id-1 (WARUNKI TECHNICZNE utrzymania nawierzchni na liniach kolejowych) § 28 p. p. 9, 10, 11 zał. 14 p. 3) - 1368 kpl. g) rozjazdy zwyczajne staro użyteczne S42 R205 1:9, ręcznie przekładane, z kulami, bez podrozjazdnic, mocowanie iglic szynowo sprężyste (4 lewe i 4 prawe) spełniające kryteria (wg Id-4 (INSTRUKCJA o oględzinach badaniach technicznych i utrzymania rozjazdów) § 7 p. 3, 4, 5 zał. 3 p. 6, zał. 4, 5) - 8 szt. Wszystkie materiały przed użyciem zostaną zdiagnozowane przez dwóch inspektorów diagnostów branży torowej powołanych w skład komisji kwalifikującej materiały zdatne do użycie przez Zamawiającego wraz z jego przedstawicielem. Materiały zakwestionowane przez inspektorów będą musiały zostać wymienione na właściwe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349400008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2) Dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do wykonania zamówienia. 3) Dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem techni?cznym gwarantującym należyte wykonanie zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (należy uwzględnić dostawy do klientów zakończone w okresie od 23 grudnia 2006 roku do 23 grudnia 2009 roku - dla podmiotów prowadzących działalność przez okres co najmniej 3 lat.). b) przez dostawy odpowiadające rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć dostawę wyposażenia meblowego oraz technicznego na kwotę jednorazowo nie mniejszą niż 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 4) Pozostają w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia w ustalonym terminie, to znaczy posiadają zdolność do sfinansowania robót z własnych środków i/lub środków kredytowych. 5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 60.000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); 6) Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków opisanych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - dokumentu pełnomocnictwa, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw do klientów zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie; 4) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 60.000,00 PLN wraz z dowodem opłacenia należnej składki z tytułu ubezpieczenia. 6) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 8) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 3 do SIWZ; 9) Kopia dowodu wniesienia wadium. 10) Parafowanego projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosnice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach