SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów ogłasza przetarg
- Adres: 90549 Łódź, ul. Żeromskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6393452, 6393458 , fax. 426 393 452
- Data zamieszczenia: 2018-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
ul. Żeromskiego 113
90549 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6393452, 6393458, fax. 426 393 452
REGON: 47120816400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uskwam.umed.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę materiałów hydraulicznych, ślusarsko-stolarskich, gospodarczych oraz budowlanych na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawę materiałów hydraulicznych, ślusarsko-stolarskich, gospodarczych oraz budowlanych na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi z podziałem na 11 pakietów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w rozdziale VIII SIWZ). - należy przedstawić w formie oryginału. • Wypełniony załącznik nr b1/ i b2/ do Formularza Oferty – Opis przedmiotu zamówienia - należy przedstawić w formie oryginału. – dotyczy tylko pakietu 7 i 10 • Wypełniony (lub sporządzony wg niego) załącznik nr c) do Formularza Oferty (dotyczy pakietu 10) – Warunki gwarancji i serwisu – przygotowany oddzielnie dla każdego pakietu (jeśli jest taka potrzeba w kilku egzemplarzach, oddzielnie dla każdego kompletu/towaru wchodzącego w skład zestawu/pakietu) - należy przedstawić w formie oryginału. 5.2 „Formularz Cenowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. - należy przedstawić w formie oryginału. 5.3 Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału. 5.4 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 4 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału. 5.5 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.6 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.7 Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). - należy przedstawić w formie oryginału
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów budowlanych w ramach zadania pn.: Adaptacja wolnej przestrzeni budynku szpitala na cele Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego.
Dodano: 2023-08-16 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA POTRZEBY REMONTU CZĘŚCI ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W „KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM” SP. Z O.O.
Dodano: 2022-12-23 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA POTRZEBY REMONTU CZĘŚCI ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W „KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM” SP. Z O.O.
Dodano: 2022-12-16 - Zakup folii ogrodniczej
Dodano: 2021-12-29 - COV/22/2021 Dostawa materiałów do wykonania podstawy pod zbiornik z ciekłym tlenem
Dodano: 2021-06-16 - Dostawa materiałów budowlanych do budowy śluz w związku z przekształceniem szpitala w zakaźny.
Dodano: 2021-04-14 - Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap IV przebudowy)
Dodano: 2019-05-17 - Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap IV przebudowy)
Dodano: 2019-04-18 - Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap IV przebudowy)
Dodano: 2019-03-20 - Dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania przebudowy budynku OSP w msc. Kuźnica gmina Sulmierzyce (Etap II przebudowy)
Dodano: 2018-11-27