Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
ul. Strzelców Bytomskich 207 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
REGON: 27690250400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę materiałów higieniczno sanitarnych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do końca 2010 r., materiałów higieniczno sanitarnych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu w tym dla Oddziału Spółki KWK w całkowitej likwidacji znajdującego się w Sosnowcu. Dostawy cząstkowe realizowane będą po uprzednim pisemnym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę materiałów higieniczno sanitarnych dla: Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu oraz Oddziału Spółki KWK w całkowitej likwidacji w Sosnowcu szczegółowo opisany w załącznikach nr 7 i 7.1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie zamiennych produktów równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż określone w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj. warunki dotyczące: 5.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 5.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 5.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5.2. Uszczegółowienie warunków udziału Wykonawców w postępowaniu. 5.2.1. Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem, złożonością i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 35.000,00 zł brutto. 5.2.2 Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.2.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.2.4. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1. Spełnienie warunków opisanych powyżej należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 SIWZ. 5.3.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły : spełnia - nie spełnia. 5.3.3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 6.2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego zawierają projekty umowy, które należy załączyć do oferty - załączniki nr 2 i 2.1. do druku OFERTA. 6.3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych przez inne podmioty, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, które jest zobowiązany dołączyć do załączników nr 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. 6.4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp - załącznik nr 4 do druku OFERTA. 6.5. W przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą jako osoba fizyczna, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowe oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - załącznik nr 4a do druku OFERTA. 6.6. W przypadku udziału podwykonawcy, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający nie określa, która część zamówienia może być powierzona podwykonawcy - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 6.7. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, o którym mowa w punkcie 6.5 SIWZ. 6.8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców, zgodnie z opisem w pkt. 5.2.1 SIWZ - załącznik nr 6 do druku OFERTA. Dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie należy dołączyć do załącznika nr 6 do druku OFERTA 6.9. Wykonawca winien przedłożyć koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli obowiązujące przepisy prawa nakładają taki obowiązek. 6.10. Wypełniony formularz cenowy - załączniki nr 7 i 7.1. do druku OFERTA
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę środków czystości
Dodano: 2016-06-29 - 7/PN/DEG/AM/2016 - Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku.
Dodano: 2016-05-20 - ZP-2380-44-39/2016 Zakup środków czystości i materiałów do utrzymania czystości dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji oraz CBŚP i BSW
Dodano: 2016-03-11 - Przedmiotem zamówienia jest: Część 1- zakup i sukcesywna dostawa środków czystości do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie. Część 2- zakup i dostawa żarówek do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie. Część 3- zakup i dostawa akcesoriów do kalkulatora do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie.
Dodano: 2016-02-09 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI 2 - powtórka
Dodano: 2015-12-15 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI 2
Dodano: 2015-11-13 - Dostawy środków czystości
Dodano: 2015-11-03 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa środków do utrzymania czystości i pielęgnacji dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/61/MW
Dodano: 2015-08-27 - Sukcesywna dostawa środków czystości do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2015-08-05