Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg
- Adres: 02-034 Warszawa, ul. Wawelska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
- Data zamieszczenia: 2019-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. Wawelska
02-034 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
REGON: 28836600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę: materiałów elektrycznych źródeł światła, materiałów stolarskich, filtrów powietrza, wykładzin dywanowych, materiałów teletechnicznych, nr sprawy Pn-27/19/AR - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia, określony w załączniku nr 1- pakiety nr 1 – 6 do SIWZ musi spełniać wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31221000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy zamawiający wymaga złożenia: 1.1 wraz z ofertą - Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. oraz Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1.2 dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia w postaci: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1. b) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne o których mowa art. 24 ust. 1 pkt.15 ( Załącznik nr 6 ) c) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 22 ( Załącznik nr 6 ). d) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp, tj. podania nazw firm i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 upzp. (załącznik nr 3 ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: a) Upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; b) Wypełniony formularz " Formularz cenowy" – odpowiednio załącznik nr 1 do SIWZ -pakiety nr 1- 6 ; ( formularze cenowe należy złożyć również w wersji elektronicznej zapisanych jako arkusz pliku .xls na płycie CD lub DVD). c) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną