Przetargi.pl
Dostawę materiałów do zespoleń kostnych oraz płytek ortopedycznych DZP 38 382-32 10

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 84 200 , fax. 32 47 84 506
  • Data zamieszczenia: 2010-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
    al. Jana Pawła II 7 7
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 84 200, fax. 32 47 84 506
    REGON: 27279082400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę materiałów do zespoleń kostnych oraz płytek ortopedycznych DZP 38 382-32 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów do zespoleń kostnych oraz płytek ortopedycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 pakietów: 1 Dynamiczny stabilizator biodra, 2 Dynamiczny stabilizator do złamań kości udowej, 3 Wkręty, 4 Płytki, 5 Materiały do zespoleń kostnych, 6 Wiertła, 7 Płytki ortopedyczne, 8 Płytka zespalająca do dalszej nasady kości ramiennej, 9 Gwoździe śródszpikowe, 10 Endoproteza cementowa dwukłykciowa stawu kolanowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem). Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do magazynu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, a w przypadku pakietów nr 1, 2, 4, 7, 8, 9, 10: na zasadzie stworzenia na Bloku Operacyjnym Zamawiającego depozytu materiałów (obejmującego po 1 sztuce komplecie z każdej pozycji wymienionej w formularzu asortymentowo cenowym i każdego rozmiaru), uzupełnianego sukcesywnie po wykorzystaniu przez Zamawiającego poszczególnych elementów depozytu, w terminie do 72 godzin od chwili powiadomienia (przesłania faksem stosownego zamówienia stanowiącego informację, co należy uzupełnić. Wykonawca dostarczy towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczonego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wymieniony w Załączniku nr 1 do Umowy towar według cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie do 72 godzin, od momentu złożenia zamówienia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego i składane telefonicznie lub faksem. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy magazynu gospodarczego dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Przewiduje się w nagłych wypadkach realizację dodatkowych dostaw w trybie na cito w terminie do 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez Zamawiającego i potwierdzenia tego terminu przez Wykonawcę. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą: - braków ilościowych w ciągu 48 godzin - wad jakościowych w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. Dostarczony przedmiot zamówienia winien zawierać ulotki i instrukcje w języku polskim, zawierające wszelkie niezbędne dla bezpośredniego użytkowania informacje. Zamówienie obejmuje także obowiązek Wykonawcy do: a) zapewnienia nieodpłatnie (w formie użyczenia lub innej) pełnego instrumentarium niezbędnego do zakładania asortymentu objętego zamówieniem i jego serwis, tj. wymiana uszkodzonych elementów, naprawy, ostrzenie, itp. - dostawa instrumentarium do szpitala w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy; b) uzupełnienie zużytych elementów instrumentarium w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia. Zaoferowane wyroby muszą posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu - w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać Nie wymaga dopuszczenia, natomiast w przypadku braku nr należy wpisać datę wydania dokumentu. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie np.: na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego, nazwy handlowej oraz innych przypisywanych wyłącznie temu produktowi cech. UWAGA: W Formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie Producent, nazwa handlowa i nr katalogowy - w przypadku, gdy nr katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego asortymentu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od jednostek chorobowych występujących podczas obowiązywania Umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331830006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach