Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. ks. St. Wyszyńskiego 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7634250 , fax. 095 7634250
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. ks. St. Wyszyńskiego 7 7
66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
tel. 095 7634250, fax. 095 7634250
REGON: 21046743900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWĘ MATERIAŁÓW DO BUDOWY ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ NA ODCINKU SIDŁÓW - GARDZKO II - ETAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kostka brukowa typu EURO - cegła szara o grubości 6 cm - 4007 m2 Kostka brukowa typu EURO - cegła czerwona o grubości 8 cm - 116 m2 Kostka brukowa typu EURO - cegła czerwona o grubości 6 cm - 167 m2 Obrzeże chodnikowe wibroprasowane szare 100x25x8 - - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 288131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następującego kryterium i jego wagę: cena- 100% wg wzoru: 1.CENA OFERTY cena oferowana minimalna ----------------------------------------------- x 100 pkt. cena badanej oferty Przy ocenie ofert Zamawiający będzie postępować zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych oraz kierować się przesłanką określoną w kryteriach oceny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed przystąpieniem do przetargu nieograniczonego. 2. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji. 5. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną