Przetargi.pl
Dostawę materiałów biurowych na potrzeby projektu pn Nasza Lepsza Przyszłość

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4698200 , fax. 091 4698298
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4698200, fax. 091 4698298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę materiałów biurowych na potrzeby projektu pn Nasza Lepsza Przyszłość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu pn Nasza Lepsza Przyszłość 1.Papier ksero A4 -50 ryz, 2.Papier ksero A3 15 ryz, 3. Papier fotograficzny 5 op., 4.Etykiety samoprzylepne- 3 op., 5. Koperty 1 op. 6.Notesy samoprzylepne 76x127 10 sztuk, 7. Notesy samoprzylepne 76x76 6 sztuk 8. Zakładki indeksujące 20x50 10 op., 9. Zakładki indeksujące 8x25- 6 op. 10. Zakładki indeksujące 3L- 5 op. 11. Zakładki indeksujące dwustronne- 5 op. 12. Pióra kulkowe 4 op. 13. Temperówka 2 szt., 14. Zestaw nabiurkowy 1 szt., 15. Clipboard 3 szt., 16. Tablica suchościeralna1 szt., 17. Flipchart 1 szt., 18. Blok do flipchart 10 szt., 19. Magnesy do tablic magnetycznych 60 szt., 20. Segregatory 60 szt., 21. Przekładki samoprzylepne 6 op., 22. Przekładki kartonowe 5 op., 23. Skoroszyty 5 op., 24. Tusze do drukarki EPSON 2 kpl, 25. Tonery do drukarki BROTHER 3 szt., 26. Toner do drukarki CANON 1 szt, 27. Tusze do drukarki CANON 2 kpl, 28. Nożyczki 2 szt. 29. Akcesoria do tablic suchościeralnych 1 kpl., 30. Gilotyna do papieru 1 szt., 31. Kołonotatnik 310 szt, 32. Długopis 310 szt, 33, Płyty CD 20 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach