Przetargi.pl
Dostawę materiałów biurowych i papierniczych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 5 zadań

Uniwersytet Ekonomiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 31-510 Kraków, ul. Rakowicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 293-53-85 , fax. 12 293-58-98
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny
    ul. Rakowicka 27
    31-510 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 293-53-85, fax. 12 293-58-98
    REGON: 15190000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uek.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę materiałów biurowych i papierniczych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 5 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla UEK Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje podstawowe zapotrzebowanie Zamawiającego. Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu pn. Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o numerze POWR.03.05.00-00-Z217/18. Wartość całkowita projektu: 19 739 057,74 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 19 144 912,10 zł. Środki własne: 594 145,64 zł Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu. Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu „Akademia Kreatywności” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T045/18-00. Wartość całkowita projektu: 1 035 839,40 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 873 005,45 zł. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu. Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu "Oczy szeroko otwarte" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T086/18. Wartość całkowita projektu: 584 277,20 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 566 680,88 zł. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu. Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu „Młodzieżowy Uniwersytet Ekonomiczny” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T220/18. Wartość całkowita projektu: 2 972 447,73 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 2 505 178,95 zł Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy zadania 1: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Dotyczy zadań 2 – 5: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.uek.krakow.pl/przetargi) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz ofertą: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniki nr 5.1. - 5.5. do SIWZ; 2) Formularz ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum. Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie lub aktu notarialnego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 4) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu (w zakresie zadania nr 1, jeżeli dotyczy), na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (pkt. 5.3 SIWZ) – propozycja zobowiązania stanowi zał. nr 4 do SIWZ - wraz z dokumentami dotyczącymi: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Uwaga: Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższe dokumenty składane są wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach