"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Baranki
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 621 96 50 , fax. 087 621 96 33
- Data zamieszczenia: 2019-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
ul. Baranki 24
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 621 96 50, fax. 087 621 96 33
REGON: 51099686100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. - Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę leków i środków farmaceutycznych do Apteki Szpitalnej na potrzeby „Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa leków i środków farmaceutycznych do Apteki Szpitalnej na potrzeby „Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o., których szczegółowy opis i ilości zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – tj. Formularz Asortymentowo-Cenowy. 2. W złożonych ofertach należy podać nazwę handlową preparatu, dawkę, wielkość opakowania, nazwę producenta oraz kod EAN* – * dotyczy tylko leków refundowanych. W przypadku, gdy oferowane opakowanie leku zawiera inną ilość jednostek (tabletek, ampułek, szt. itp.) Wykonawca zobowiązany jest do przeliczenia ilości opakowań. Jeżeli po przeliczeniu otrzymana zostanie niepełna ilość opakowań – oferowaną ilość opakowań należy zaokrąglić do pełnego opakowania - w górę. 3. Zamawiający może dopuścić przeliczenia wg innej niż zakładana jednostka miary na podstawie uprzednio zadanego zapytania. 4. Termin realizacji dostaw cząstkowych nie dłużej niż do 2 dni roboczych, z zastrzeżeniem ust. 5, od momentu złożenia zamówienia cząstkowego przez Aptekę Szpitalną „Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. w dni powszednie w godzinach od 7:30 do 14:00. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy (sobota lub dzień świąteczny) dostawę uważa się za zrealizowaną, jeżeli nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówień w trybie pilnym do 12 dostaw w roku. W sytuacjach pilnych termin będzie każdorazowo ustalony między Zamawiającym i Wykonawcą. Miejscem dostawy będzie wówczas Izba Przyjęć. Dostawa winna odbyć się w jak najkrótszym czasie, uzgodnionym z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jednak nie dłuższym niż w ciągu 18 godzin od daty złożenia zamówienia. Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy dane oraz kontakt do osoby odpowiedzialnej za odbiór zamówień w trybie pilnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Pakiet 1 – 1.200,00 zł Pakiet 2 - 300,00 zł Pakiet 3 – 450,00 zł Pakiet 4 – 450,00 zł Pakiet 5 - 50,00 zł Pakiet 6 - 100,00 zł Pakiet 7 – 30,00 zł Pakiet 8 - 90,00 zł Pakiet 10 - 90,00 zł Pakiet 11 – 150,00 zł Pakiet 12 – 150,00 zł Pakiet 13 – 250,00 zł Pakiet 14 – 350,00 zł Pakiet 15 – 50,00 zł Pakiet 16 – 50,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualne zezwolenie/decyzję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi, wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, lub inny dokument uprawniający do obrotu hurtowego produktami leczniczymi na terenie Polski.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Formularz Asortymentowo - Cenowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW ODKAŻAJĄCYCH
Dodano: 2023-12-28 - Dostawa leków – POWTÓRZENIE w podziale na zadania
Dodano: 2023-12-03 - DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW ODKAŻAJĄCYCH
Dodano: 2023-11-10 - DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW ODKAŻAJĄCYCH
Dodano: 2023-11-10 - Dostawa leków, preparatów do żywienia dojelitowego, preparatów do odżywiania, opatrunków w podziale na zadania
Dodano: 2023-11-05 - dostawa produktów farmaceutycznych - aglucosiodasum alfa dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Dodano: 2023-10-26 - Sukcesywna dostawa leków do apteki szpitalnej - postępowanie nr 2
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa leków – POWTÓRZENIE w podziale na zadania
Dodano: 2023-10-11 - Sukcesywna dostawa leków do apteki szpitalnej - postępowanie nr 2
Dodano: 2023-09-25 - Dostawa leków, preparatów do żywienia dojelitowego, preparatów do odżywiania, opatrunków w podziale na zadania
Dodano: 2023-09-09