Przetargi.pl
Dostawę lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Konarach oraz do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ostrołęce gm. Warka na rok 2013-2014

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Konary 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 667 61 18 , fax. 48 667 61 18
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach
    Konary 20 20
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 48 667 61 18, fax. 48 667 61 18
    REGON: 00077258200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Konarach oraz do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ostrołęce gm. Warka na rok 2013-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 spełniającego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Tabeli 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup (sprzedaż zamawiającemu) lekkiego oleju opałowego wraz z dostarczeniem do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w Ostrołęce oraz do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w w Konarach gm. Warka i zatankowaniem do zbiorników. Ilość oleju przewidzianego w dostawie - do 89 000 L. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do wystawiania osobnych faktur za dostawę oleju opałowego do poszczególnych zbiorników zlokalizowanych w PSP w Konarach -dane do faktur: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach; Konary 20 ;05-660 Warka NIP 797-17-73-636 , olej dostarczany do PSP w Ostrołęce faktura dane: Publiczna Szkoła Podstawowa im. St. Czarnieckiego w Ostrołęce; 05-660 Warka NIP 797-17-73-613. Tabela1: Parametr Jednostka Wartość Gęstość w temp. 150C (nie wyższa niż) kg/m3 860 Lepkość kinematyczna w temp. 200C (nie większa niż) mm2/s 6 Temperatura płynięcia (max.) 0C - 20 Temperatura zapłonu (min.) 0C 56 Zawartość wody (nie wyższa niż) mg/kg 200 Zawartość siarki (nie więcej niż) % m/m 0,2 Wartość opałowa (nie mniejsza niż) MJ/kg 42,6 Barwa czerwona Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymogi jakościowe Polskiej Normy PN-C-96024:2011. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych z dnia 25 sierpnia 2006r. (Dz. U. Nr 169 poz. 1200 ze zm.) Dostawa realizowana sukcesywnie w miarę potrzeb - od 01.01.2013 do 31.12.2014 r.Realizacja zamówienia następować będzie każdorazowo na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień częściowych (pisemne zamówienie, e-mail, fax, telefon), określających zapotrzebowanie na ilość oleju opałowego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zamówiony olej opałowy na własny koszt w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (pisemne zamówienia, e-mail, fax, telefon). Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu dostaw. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości dostaw, niż te które zostały określone w przedmiocie zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej: www.psp-konary.edupage.org
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pspkonanary.edupage.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach