Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
- Data zamieszczenia: 2010-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
REGON: 00028890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę lasera holmowego 30 W dla SPSK-2 znak sprawy: ZP/220/39/10. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lasera holmowego. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry zawiera załącznik nr 4 do formularza oferty. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego w Szczecinie przy Al. Powstańców Wlkp. 72 nie później niż w terminie 42 dni od podpisania umowy oraz w powyższym terminie przeprowadzić szkolenie personelu. Dnia podpisania umowy nie wlicza się do terminu realizacji umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego faxem z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy oraz o planowanym terminie zakończenia uruchomienia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie zainstalować i uruchomić sprzętu w pomieszczeniu wskazanym przez Dział Aparatury Medycznej. 6. Po uruchomieniu sprzętu Wykonawca przeprowadzi jednodniowe szkolenie z obsługi sprzętu. Rozpoczęcie szkolenia nastąpi bezpośrednio po uruchomieniu sprzętu. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca potwierdzi przeprowadzenie szkolenia sporządzonym w 2-ch egz. protokołem określającym czas trwania szkolenia, zakres szkolenia oraz osoby uczestniczące w szkoleniu. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od momentu uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego na następujących warunkach: a) czas przystąpienia do naprawy w miejscu użytkowania aparatu w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia awarii faxem; b) nieodpłatne usunięcie przez autoryzowany serwis producenta wszystkich wad sprzętu; w przypadku stwierdzenia wad elementu lub podzespołu najpóźniej po trzeciej naprawie następuje wymiana na fabrycznie nowy element lub podzespół; c) bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30; d) bezpłatne przeglądy techniczne podczas trwania gwarancji w terminach wymaganych przez producenta. Ostatni przegląd nie wcześniej niż na miesiąc przed upływem terminu gwarancji. Każdy przegląd zakończony wystawieniem świadectwa walidacji (certyfikat jakości i bezpieczeństwa urządzenia); 8. Wykonawca zobowiązany jest sprzedać Zamawiającemu części zamienne do sprzętu w przypadku wystąpienia Zamawiającego z wnioskiem o zakup części zamiennych w okresie 10 lat od dnia zawarcia umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest dokonać w okresie gwarancji wszelkich napraw sprzętu, niezależnie od wysokości kosztów związanych z dokonaniem naprawy. 10. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o liczbę dni kalendarzowych, w których sprzęt nie był użytkowany w związku z awarią. 11. W przypadku gdy wady sprzętu stwierdzone przy odbiorze oraz w okresie gwarancji (zarówno istotne, jak i nieistotne) nie dadzą się usunąć Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy. 12. Zapłata wynagrodzenia nastąpi po odbiorze sprzętu w ciągu 30 dni od wystawienia faktury VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331280003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną