Przetargi.pl
Dostawę komputerów stacjonarnych (jednostka centralna i monitor) dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety: Pakiet 1 - komputer stacjonarny (jednostka centralna i monitor) (1 szt.) Pakiet 2 - komputer stacjonarny (jednostka centralna i monitor) (1 szt.) Pakiet 3 - komputer stacjonarny (jednostka centralna) (1 szt.) Pakiet 4 - Stacje robocze (jednostki centralne ) (2 szt.) Pakiet 5 - Stacja robocza (jednostka centralna ) (1 szt.) numer nadany przez zamawiającego AEZ/S-027/2009

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę komputerów stacjonarnych (jednostka centralna i monitor) dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety: Pakiet 1 - komputer stacjonarny (jednostka centralna i monitor) (1 szt.) Pakiet 2 - komputer stacjonarny (jednostka centralna i monitor) (1 szt.) Pakiet 3 - komputer stacjonarny (jednostka centralna) (1 szt.) Pakiet 4 - Stacje robocze (jednostki centralne ) (2 szt.) Pakiet 5 - Stacja robocza (jednostka centralna ) (1 szt.) numer nadany przez zamawiającego AEZ/S-027/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych (jednostka centralna i monitor) dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na 5 (pięć) części zamówienia, zwanych dalej Pakietami (od 1 do 5). W ramach których przewidziane są dostawy jednostek centralnych z monitorami w liczbie 2 zestawów oraz jednostek centralnych w ilości 3 szt. 2.Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1.1.2, 1.2.2, 1.3.2, 1.4.2, 1.5.2 do Formularzy ofertowych stanowiących załączniki o których mowa w części II ust. 4. 3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 4.Miejsce dostawy: Sekcja Gospodarki Magazynowej w Działu Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa tel. 5720 337.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 312130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz poprzez oferowane dostawy spełnią wymagania określone w cz. IX SIWZ. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznika nr 2 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Dla pakietów 1, 2, i 3 1)Deklaracje CE Dla pakietów 4 i 5 1)Certyfikat ISO 9001:2000 lub dokument równoważny potwierdzający, że proces produkcji przedmiotu zamówienia przebiega zgodnie z przywołaną normą; 2)Certyfikat ISO 14001 lub dokument równoważny potwierdzający, że proces produkcji przedmiotu zamówienia przebiega zgodnie z przywołaną normą; 3)Dokumenty potwierdzające, że gwarancyjne usługi serwisowe będą świadczone przez autoryzowany serwis producenta oraz, że naprawy gwarancyjne będą wykonywane zgodnie z normą ISO 9001:2000; 4)Oświadczenie producenta sprzętu lub przedstawiciela producenta o przejęciu na siebie wszelkich zobowiązań związanych z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym w przypadku zaprzestania działalności przez Wykonawcę lub wskazanej firmy serwisującej; 5)Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat zgodności z systemem zaoferowanym w formularzu oferty (Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia do oferty wydruku ze strony internetowej producenta zaoferowanego oprogramowania poświadczonego przez Wykonawcę ); 6)dokument potwierdzający, że głośność jednostki centralnej spełnia wymagania normy ISO 9296 lub równoważnej; 7)Deklaracje CE; 4.Zamiast zaświadczeń, o których mowa w ust. 3 Wykonawca może złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5.Dokumenty, o których mowa w części IX składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę, tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę lub osoby. 6.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone (za zgodność z oryginałem) przez notariusza. 7.Dokumenty wielostronicowe składane w formie kserokopii winny być potwierdzone (za zgodność z oryginałem) na każdej stronie. 8.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10.Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia (składający ofertę wspólną) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w cz. IX ust. 1 pkt 1 i 2. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w cz. IX mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach