Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
REGON: 00028890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę kateterów do embolektomii, shuntów szyjnych oraz elektrod EKG. znak sprawy ZP/220/63/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot Zamówienia składa się z 6 zadań; ZADANIE NR 1: ELEKTRODY EKG JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO BADAŃ DZIECI -3500 SZT ZADANIE NR 2: ELEKTRODY EKG JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO DŁUGOTRWAŁEGO MONITOROWANIA - 130000 SZT ZADANIE NR 3: ELEKTRODY EKG JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO WYKONYWANIA BADAŃ HOLTEROWSKICH - 230000 szt ZADANIE NR 4: ELEKTRODA PRZEPUSZCZALNA DLA PROMIENI RTG - 15000 szt ZADANIE NR 5: KATETER DO EMBOLEKTOMII - 1300 szt ZADANIE NR 6: SHUNT SZYJNY - 70 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 1 do formularza oferty bądź załącznik nr 1a) do formularza oferty -w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 1.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kardiomonitora na potrzeby Pracowni Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej SP ZOZ MSW w Szczecinie.
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa kardiomonitora na potrzeby Pracowni Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej SP ZOZ MSW w Szczecinie.
Dodano: 2015-12-21 - 21/n/do/2015
Dodano: 2015-11-05 - Monitory modułowe dla dorosłych, dzieci i noworodków
Dodano: 2015-10-29 - Dostawa kardiomonitorów na potrzeby Oddziału Neurologii SP ZOZ MSW w Szczecinie
Dodano: 2015-05-14 - Dostawa kardiomonitorów na potrzeby Oddziału Neurologii SP ZOZ MSW w Szczecinie
Dodano: 2015-04-24 - dostawa zestawów do ciągłych pomiarów hemodynamicznych wraz z dzierżawą monitorów
Dodano: 2015-03-26 - Dostawa kardiomonitorów na potrzeby Oddziału Chirurgii SP ZOZ MSW w Szczecinie
Dodano: 2015-03-05 - dostawa drobnego sprzętu medycznego aksecoriów do pomiaru rzutu serca
Dodano: 2014-06-21 - dostawa Monitora parametrów hemodynamicznych
Dodano: 2014-04-01