Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 85-008 Bydgoszcz, ul. Słowackiego 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3455488 , fax. 52 3212350
- Data zamieszczenia: 2012-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego
ul. Słowackiego 7 7
85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3455488, fax. 52 3212350
REGON: 00084239000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę i uruchomienie sprzętu dla Studia Reżyserii Dźwięku w ramach Projektu RPO pn. Modernizacja obiektu Akademii Muzycznej w Bydgoszczy dla celów dydaktycznych wraz z pierwszym wyposażeniem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa i uruchomienie urządzeń przeznaczonych do zainstalowania w Studiu Reżyserii dźwięku w budynku Akademii Muzycznej imieniem Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 20. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dostawę i uruchomienie konsolety studyjnej, 2. Dostawę i uruchomienie systemu nieliniowego montażu audio-video, 3. Dostawę i uruchomienie systemu odsłuchowego 5.1, 4. Dostawę i uruchomienie komputera stacjonarnego wraz monitorami, klawiaturą, myszką i oprogramowaniem. Dla dostarczanych i uruchamianych urządzeń i systemów należy zapewnić szkolenie przedmiotowe obejmujące nie mniej niż: a. 8 godzin szkolenia z obsługi konsolety studyjnej w dwóch osobnych terminach po 4 godziny, b. 12 godzin szkolenia z obsługi systemu nieliniowego montażu audio-video w dwóch osobnych terminach po 6 godzin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424202
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a. w pieniądzu: na rachunek bankowy zamawiającego w Bank CITY HANDLOWY O Bydgoszcz nr 15 1030 1090 0000 0000 8968 3009 z zaznaczeniem, wadium, Wadium w wysokości: 18.000,00zł słownie: osiemnaścietysięcyzłotych 00 100. 2 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 2.1 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.2 w gwarancjach bankowych, 2.3 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.4 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3 Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. 5 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego p.18, sekretariat od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1500, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6 Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną