Przetargi.pl
Dostawę i montaż wagi samochodowej najazdowej o nośności 60t

Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Sportowa 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 755 51 97 , fax. 22 755 51 97
  • Data zamieszczenia: 2013-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o.
    ul. Sportowa 29 29
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 755 51 97, fax. 22 755 51 97
    REGON: 14647022100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkgrodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę i montaż wagi samochodowej najazdowej o nośności 60t
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, dostarczenie i montaż wagi samochodowej na Składowisku we Wsi Kraśnicza Wola, zagłębionej do poziomu drogi na fundamencie be-tonowym o nośności 60 t z pomostami prefabrykowanymi o klasie betonu minimum C40/50, oprogramowaniem rejestrującym spełniającym aktualne przepisy ustawy o od-padach, kompatybilnym z oprogramowaniem posiadanym na istniejącej wadze w kompo-stowni. 2. Waga musi posiadać wskazane poniżej parametry: 1) nośność - 60 t; 2) wymiary - 12 x 3 m (należy przewidzieć możliwość wydłużenia wagi do 18 m); 3) działka legalizacyjna - 20 kg; 4) waga zagłębiona równo z powierzchnią drogi; 5) pomosty prefabrykowane z włazem rewizyjnym z betonu klasy minimum C50/60; 6) ilość czujników - 6 szt.; 7) łatwy dostęp do przetworników 8) zasilanie akumulatorowe umożliwiające obsługę wagi i komputera (na składowisku; 9) brak zasilania w energię elektryczną min. dwa akumulatory - na zmianę umieszczone w szafce ze wskaźnikiem naładowania); 10) solarne podtrzymywanie zasilania; 11) oprogramowanie rejestrujące spełniające aktualne przepisy ustawy o odpadach, kompatybilne z oprogramowaniem posiadanym na istniejącej wadze w kompostowni (w razie konieczności należy uwzględnić wymianę programu wagowego na wadze kompostowni); 12) zestaw komputerowy - laptop wraz z drukarką. 3. W ofercie należy dodatkowo uwzględnić wykonanie prac związanych z kompleksową re-alizacją zamówienia tzn.: 1) wykonanie projektu budowlanego w oparciu o mapę dostarczoną przez Zamawiającego; 2) przeprowadzenie niezbędnych procedur urzędowych związanych z przeprowadzeniem procesu budowlanego; 3) prowadzenie budowy zgodnie z Prawem Budowlanym i sztuką inżynierską; 4) dostarczenie, montaż i legalizacja wagi (z dostarczeniem świadectwa legalizacji); 5) uporządkowanie terenu, na którym realizowane były czynności określone w pkt 3 i 4) powyżej; 6) przeprowadzenie szkolenia pracowników; 7) dostarczenie kompletu dokumentacji projektowej, wykonawczej, eksploatacyjnej i powykonawczej na dostarczone urządzenia, wraz ze świadectwem jakości i bezpieczeństwa, uzyskanym pozwoleniem zezwalającym na użytkowanie (w razie konieczności jego uzyskania), dokumentacji powykonawczej, gwarancji producenta na zestaw komputerowy określony w ust. 2 pkt 12) powyżej oraz dokument licencyjny. 4. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej Składowiska we Wsi Kraśnicza Wola w terminie usta-lonym w osobą wskazaną w rozdziale X SIWZ w szczególności w celu zapoznania się z charakterystycznymi parametrami określającymi wielkość obiektu na którym ma być usy-tuowana waga oraz zakresu robót budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz prawidłowego oszacowania ceny za przedmiot zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w 2 etapach: 1) etap I - polega na opracowaniu projektu budowlanego oraz na wykonaniu wszelkich czynności niezbędnych do przygotowania oraz złożenia do właściwe-go organu administracji wniosku o pozwolenie na budowę; 2) etap II - polega na wykonaniu przez Wykonawcę, przy pomocy własnych sił, materiałów i narzędzi czynności wskazanych w ust. 3 pkt 3) - 7) powyżej. 6. Po podpisaniu Umowy Zamawiający udzieli Wykonawcy niezbędnych do realizacji zamó-wienia pełnomocnictw. 7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesienie własność egzemplarzy do-kumentacji szczegółowo określonej w umowie, w tym dokumentacji wykonawczej i powy-konawczej oraz nośników, na których dokumentacja została utrwalona, z zastrzeżeniem że ryzyko utraty lub zniszczenia tych egzemplarzy lub nośników przechodzi na Zamawia-jącego z chwilą odbioru dokumentacji potwierdzonego podpisanym przez Zamawiającego bez uwag i zastrzeżeń protokołem odbioru. 8. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji: 1) na wagę - 24 miesiące; 2) na pomosty - 48 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru na warunkach określonych w umowie. 9. Przedmiot zamówienie obejmuje również zapewnienie licencji producenta na oprogramo-wanie zainstalowane w dostarczanych urządzeniach, na warunkach szczegółowo okre-ślonych w umowie. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport wagi do miejsca wskazanego w ust. 1 powyżej w sposób odpowiadający towarom tego typu. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w umowie stanowiącej załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 383110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nd

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgkgrodzisk.pl/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną