Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-023 Opole, ul. Św. Wojciecha 13
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5436677, 4544611, 4532200 , fax. 077 4532200
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu
ul. Św. Wojciecha 13 13
45-023 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5436677, 4544611, 4532200, fax. 077 4532200
REGON: 00027704900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę i montaż sprzętu multimedialnego i oświetleniowego wraz z oprogramowaniem do obsługi makiety miasta Opola w MŚO w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i oświetleniowego wraz z oprogramowaniem do obsługi makiety miasta Opola, w MŚO w Opolu/ odtwarzacz multimedialny, sterownik -komputer sterujący, oświetlacze, lampy, okablowanie oraz zaprogramowanie systemu- napisanie programu sterującego i inne/- szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 3 do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 310000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, zgodnie z punktem 6. SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - na załączniku nr 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć w/w dokumenty. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mso.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów na potrzeby Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2015 - II
Dodano: 2015-01-16 - Rozszerzenie bazy techno-dydaktycznej w Centrum Kształcenia Praktycznego - ZPO w Opolu do Pracowni mechatroniki samochodowej
Dodano: 2014-02-11 - Dostawa materiałów elektrycznych dla remontowanego obiektu użytkowego przy ul. Mickiewicza 1 w Prudniku
Dodano: 2013-11-18 - Dostawa materiałów elektrycznych i pieców akumulacyjnych z dynamicznym rozładowaniem
Dodano: 2013-10-25 - Dostawa materiałów elektrycznych dla Politechniki Opolskiej, nr sprawy: ZP/D/25/2012
Dodano: 2012-04-16 - TZP/2-23/233/108/09 zakup i dostawa materiałów oświetleniowych i elektroinstalacyjnych
Dodano: 2009-10-20 - WYKONANIE OŚWIETLENIA PRZY BOISKU SPORTOWYM W PRZECZY
Dodano: 2009-10-08