Przetargi.pl
DOSTAWĘ i MONTAŻ ŚCIANKI RENTGENODIAGNOSTYCZNEJ

Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-437 Olsztyn, ul. Dworcowa 28
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5373272
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie
    ul. Dworcowa 28 28
    10-437 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5373272
    REGON: 51087688400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przychodniaspecjalistyczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWĘ i MONTAŻ ŚCIANKI RENTGENODIAGNOSTYCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż ścianki rentgenodiagnostycznej do Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331112003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 )Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania. W zakresie warunków określonych w pkt.1,2,3,4. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Oferenci zagraniczni zamiast w/w dokumentu składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE ZOBOWIĄZANE SĄ DO ZAŁĄCZENIA DO OFERTY PEŁNOMOCNICTWA DLA JEDNEGO Z NICH DO REPREZENTOWANIA ICH W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 2) Dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 3) Oświadczenie zgodne z art. 22 i art. 24 ustawy ; 4) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone urządzenie odpowiada określonym normom - deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przychodniaspecjalistyczna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną