Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-218 Częstochowa, Dąbrowskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 368 94 07, , fax. 34 368 91 94
- Data zamieszczenia: 2020-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
Dąbrowskiego 43/45
42-218 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 368 94 07, , fax. 34 368 91 94
REGON: 17756001340000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę i montaż mebli biurowych oraz krzeseł biurowych obrotowych w ramach pierwszego wyposażenia dla nowopowstałego budynku Oddziału ZUS w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł biurowych obrotowych w ramach pierwszego wyposażenia dla nowopowstałego budynku Oddziału ZUS w Częstochowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 do Projektów wzorów umów (Załączniki 2A, 2B do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: Część I: Dostawa i montaż mebli w nowobudowanym budynku D w Oddziale ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45; Część II: Dostawa krzeseł biurowych obrotowych do nowobudowanego budynku D w Oddziale ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45; 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektach wzorów umów stanowiących Załączniki nr 2A oraz 2B SIWZ. 4. Przed sporządzeniem oferty na Część I przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku w pomieszczeń w których planowany jest montaż przedmiotu zamówienia, w celu prawidłowego oszacowania jego wartości. Zgłoszenia osób występujących w imieniu Wykonawcy do przeprowadzenia wizji lokalnej należy dokonać drogą elektroniczną na adres zap_czestochowa@zus.pl. Wizja lokalna odbędzie się nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia, o którym mowa wyżej. O wyznaczonym terminie wizji lokalnej Wykonawca zostanie poinformowany. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium: 1) w Części I w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2) w Części II w wysokości: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). 2. Wysokość i zasady wniesienia wadium zostały szczegółowo opisane w pkt 3 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w wskazanym wyżej zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia składane przez Wykonawcę, bez wezwania ze strony Zamawiającego, po czynności otwarcia ofert: - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty w formie określonej w pkt. 1.5.3.2. SIWZ, Wykonawca składa, oświadczenie/a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku archiwum .zip, zaleca się by zobowiązanie podpisywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym było oznakowane kwalifikowanym znacznikiem czasu. 2. Na ofertę w Części I przedmiotu zamówienia składają się: 1) Formularz oferty wypełniony odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, 2) Karty katalogowe lub szczegółowy opis techniczny oferowanych mebli, o których mowa w pkt 4.4.1.4.1. SIWZ. 3. Na Ofertę w Części II przedmiotu zamówienia składają się: 1) Formularz oferty wypełniony odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ, 2) Karta katalogowa producenta, oferowanego krzesła biurowego obrotowego, o której mowa w pkt 4.4.1.4.2. SIWZ, 3) opcjonalnie - protokół oceny ergonomicznej krzesła, na potrzeby oceny ofert w kryterium „Jakość” (pkt 7.2.4.3. SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie i dostawa mebli na potrzeby Poradni Dermatologicznej.”
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa mebli
Dodano: 2024-02-27 - „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach”.
Dodano: 2023-11-15 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa pierwszego wyposażenia do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej w ramach projektu Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląski
Dodano: 2023-10-18 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-08-09 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-06-14 - 14/2023 Dostawa wyposażenia dla zad. pn. „Przebudowa z rozbudową budynku szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu"
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa mebli na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
Dodano: 2023-01-17