Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Konarskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 6442095 , fax. 25 6442045
- Data zamieszczenia: 2012-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
ul. Konarskiego 2 2
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 6442095, fax. 25 6442045
REGON: 00000147100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę i instalację sprzętu oraz oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Przyrodniczo- Humanistycznego w Siedlcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja 2 szt. komputerów przenośnych, 2 szt. drukarek, 2 licencje pakietu biurowego, wg zał. nr 1 do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia -formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV określony jest w grupach: 30232110-8, 48700000-5, 30213100-6. Dostarczony pod wskazany przez Zamawiającego adres sprzęt, musi być fabrycznie nowy, nieużywany, umieszczony w oryginalnych, zamkniętych opakowaniach; powinien być objęty gwarancją jakości, w okresie i na warunkach określonych przez producenta tych urządzeń. Wymagane przez Zamawiającego oprogramowanie niezainstalowane przez producenta, winno być zainstalowane przez wykonawcę w momencie instalacji sprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu drukującego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-119/2016
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa drukarek
Dodano: 2016-07-19 - DOSTAWA DRUKAREK LASEROWYCH
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa sprzętu komputerowego w tym: zestawu komputerowego - 1 sztuka komputera przenośnego - 1 sztuka monitora - 1 sztuka drukarki - 1 sztuka
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa drukarek
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa sprzętu komputerowego.
Dodano: 2016-06-27 - Zakup 43 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (drukujących, kopiujących, skanujących)
Dodano: 2016-06-16 - Zakup i dostawa laserowych urządzeń wielofunkcyjnych - część I Zakup i dostawa duplikatora do płyt CD/DVD - część II
Dodano: 2016-06-06 - Przetarg nieograniczony na dostawę 15 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu komputerowego w tym: urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka komputera przenośnego - 1 sztuka
Dodano: 2016-05-25