Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 46
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7246282 , fax. 044 7242675
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Konstytucji 3 Maja 46 46
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 044 7246282, fax. 044 7242675
REGON: 59074628300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puptomaszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę i instalację sprzętu i oprogramowania dla systemu IT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę sprzętu (przełączniki LAN z 48 portami - szt. 2, serwer - szt. 1, system backupu i archiwizacji danych - szt. 1, macierz dyskowa - szt.1, UPS - szt. 1, KVM z konsolą LCD - szt. 1), Szafa teleinformatyczna wraz z wyposażeniem - szt. 1
2) dostawę oprogramowania (oprogramowanie serwera bazy danych + licencje dostępowe, Serwerowy system operacyjny + licencje dostępowe)
3) instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania;
4) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
5) przeprowadzenie szkolenia 2 pracowników PUP w zakresie dotyczącym obsługi sprzętu i zainstalowanego oprogramowania.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.:
1) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w specyfikacji tzn.:
a) wykonali należycie w okresie dwóch lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres funkcjonowania Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy sprzętu wraz z konfiguracją o zakresie zbliżonym do wymienionego w SIWZ na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. brutto.
b) dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi certyfikaty Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE),
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w pkt 5 SIWZ:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania lub jeśli okres funkcjonowania Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw sprzętu wraz z konfiguracją o zakresie zbliżonym do wymienionego w SIWZ na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. brutto - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z zaznaczeniem osób posiadającymi certyfikaty Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE) - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
6) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych wg Załącznika Nr 3 do SIWZ.
7) Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Składane oświadczenia lub dokumenty powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puptomaszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozszerzenie sieci bezprzewodowej Wi-Fi
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Łodzi
Dodano: 2016-03-04 - Dostawa przełączników sieciowych do rozbudowy sieci LAN - Żeligowskiego 7/9 dla Uniwersytetu Medyczne w Łodzi
Dodano: 2015-12-10 - DOSTAWA SPRZĘTU SIECIOWEGO DLA BIBLIOTEKI UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI ZP/ 79 / 2015
Dodano: 2015-11-18 - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla sądów okręgu piotrkowskiego.
Dodano: 2014-09-02 - Dostawa, montaż, szkolenie, wsparcie techniczne i podłączenie urządzeń do istniejącej infrastruktury w ramach realizacji projektu E-Leader szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dla mieszkańców gmin: Moszczenica, Ujazd, Będków i Czarnocin tj.: 1) 1 sztuka macierzy dyskowej, 2) 4 sztuki przełączników wraz z wkładkami optycznymi, 3) 4 sztuki modułów do istniejących urządzeń UPS umożliwiających zarządzanie i monitorowanie ich stanu przez sieć LAN, 4) 4 kpl. pamięci RAM
Dodano: 2014-08-19 - Dostawa, montaż, szkolenie, wsparcie techniczne i podłączenie urządzeń do istniejącej infrastruktury w ramach realizacji projektu E-Leader szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dla mieszkańców gmin: Moszczenica, Ujazd, Będków i Czarnocin tj.: 1) 1 sztuka macierzy dyskowej, 2) 4 sztuki przełączników wraz z wkładkami optycznymi, 3) 4 sztuki modułów do istniejących urządzeń UPS umożliwiających zarządzanie i monitorowanie ich stanu przez sieć LAN, 4) 4 kpl. pamięci RAM.
Dodano: 2014-08-11 - DOSTAWA URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW SIECIOWYCH
Dodano: 2014-07-09 - Dostawa urządzeń aktywnych do rozbudowy infrastruktury informatycznej
Dodano: 2014-07-01 - Dostawa wielozadaniowego systemu zabezpieczeń sieciowych wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym w ramach realizacji projektu E-Leader szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dla mieszkańców gmin: Moszczenica, Ujazd, Będków i Czarnocin.
Dodano: 2014-03-31