Przetargi.pl
Dostawę i instalację sprzętu i oprogramowania dla systemu IT

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 46
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7246282 , fax. 044 7242675
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Konstytucji 3 Maja 46 46
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 044 7246282, fax. 044 7242675
    REGON: 59074628300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puptomaszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę i instalację sprzętu i oprogramowania dla systemu IT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Zakres zamówienia obejmuje:
    1) dostawę sprzętu (przełączniki LAN z 48 portami - szt. 2, serwer - szt. 1, system backupu i archiwizacji danych - szt. 1, macierz dyskowa - szt.1, UPS - szt. 1, KVM z konsolą LCD - szt. 1), Szafa teleinformatyczna wraz z wyposażeniem - szt. 1
    2) dostawę oprogramowania (oprogramowanie serwera bazy danych + licencje dostępowe, Serwerowy system operacyjny + licencje dostępowe)
    3) instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania;
    4) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
    5) przeprowadzenie szkolenia 2 pracowników PUP w zakresie dotyczącym obsługi sprzętu i zainstalowanego oprogramowania..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.:
    1) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w specyfikacji tzn.:
    a) wykonali należycie w okresie dwóch lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres funkcjonowania Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy sprzętu wraz z konfiguracją o zakresie zbliżonym do wymienionego w SIWZ na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. brutto.
    b) dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi certyfikaty Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE),
    3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w pkt 5 SIWZ:
    1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia.
    2) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    3) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    4) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania lub jeśli okres funkcjonowania Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw sprzętu wraz z konfiguracją o zakresie zbliżonym do wymienionego w SIWZ na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. brutto - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
    5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z zaznaczeniem osób posiadającymi certyfikaty Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE) - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
    6) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych wg Załącznika Nr 3 do SIWZ.
    7) Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ.
    Składane oświadczenia lub dokumenty powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puptomaszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach