Burmistrz Chrzanowa ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, al. Henryka 20
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 7585101 , fax. (032) 623 37 86
- Data zamieszczenia: 2009-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Chrzanowa
al. Henryka 20 20
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 032 7585101, fax. (032) 623 37 86 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Chrzanów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie dostawy energii elektrycznej dla Gminy Chrzanów polegająca na świadczeniu usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Chrzanów. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 ze zm.) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93, poz.623 ze zm.), Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Zamówienie obejmuje: Obiekt I: budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Balinie ul. Wyzwolenia, 32-500 Chrzanów Obiekt II: budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Płazie, ul. Pocztowa 2a, 32-552 Płaza Obiekt III: budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Luszowicach, Luszowice ul. Strażacka 32-500 Chrzanów Obiekt IV: Kamera monitoringu, ul. Zielona 32-500 Chrzanów Obiekt V: kamera monitoringu ul. Trzebińska 32-500 Chrzanów Obiekt VI: budynek gospodarczy na placu targowym przy ul. Kusocińskiego, 32-500 Chrzanów Obiekt VII: budynek Urzędu Miejskiego w Chrzanowie, Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów Obiekt VIII: budynek Urzędu Stanu Cywilnego w Chrzanowie, Aleja Henryka 30, 32-500 Chrzanów Obiekt IX: lokal biura Sołtysa w Płazie, ul. Pocztowa 2, 32-552 Płaza Obiekt X: oświetlenie uliczne ul. Działkowa w Chrzanowie Obiekt XI: oświetlenie uliczne plac targowy przy ul. Kusocińskiego w Chrzanowie Obiekt XII: oświetlenie uliczne ul. Balińska w Chrzanowie Obiekt XIII: oświetlenie uliczne ul. Wodzińska w Chrzanowie Obiekt XIV: oświetlenie uliczne ul. Chrzanowska w Balinie Obiekt XV: oświetlenie uliczne ul. Kusocińskiego w rejonie Placu 1000-Lecia w Chrzanowie Obiekt XVI: oświetlenie uliczne, słupki oświetleniowe na Placu 1000-Lecia w Chrzanowie Obiekt XVII: telebim na Placu 1000-Lecia w Chrzanowie Obiekt XVIII: infrastruktura Placu 1000-Lecia w Chrzanowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, tj. a) posiadają koncesję do prowadzenia działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2) Oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał pełnomocnictwa wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4) Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (załącznik nr 2). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5) Aktualną koncesję do prowadzenia działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 6) Umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8) Dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 7, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 8, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej
Dodano: 2016-07-18 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Świątniki Górne
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych Powiatu Limanowskiego
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej będących w administracji Centrum Kultury i Sportu w Skawinie
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia dróg na terenie Gminy Brzesko
Dodano: 2016-04-14 - Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku położonego przy ul. J. Słowackiego 29 w Wieliczce
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenia ulic oraz budynków gminnych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska
Dodano: 2016-03-08 - Sprzedaż energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji dla Zakładu Opieki Długoterminowej w Makowie Podhalańskim,
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych Gminy Klucze
Dodano: 2016-01-29 - Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynków położonych przy ul. M. Daniłowicza 12 oraz Rynek Górny 2 w Wieliczce
Dodano: 2016-01-29