Przetargi.pl
DOSTAWĘ GAZÓW MEDYCZNYCH Z DZIERŻAWĄ BUTLI I ODGAZOWYWACZA DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU

Samodzielny Szpital Miejski im. PCK ogłasza przetarg

  • Adres: 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza 79
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6545797 , fax. 085 6648519
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK
    ul. Sienkiewicza 79 79
    15-003 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6545797, fax. 085 6648519
    REGON: 05069204500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpck.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWĘ GAZÓW MEDYCZNYCH Z DZIERŻAWĄ BUTLI I ODGAZOWYWACZA DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem tlenu medycznego w butlach o pojemności 40 l w ilości około 3000 m3 , tlenu medycznego w odgazowywaczu w ilości około 24 300 kg , dwutlenku węgla ciekłego w butlach o pojemności 40l w ilości około 3000 kg. 2. Zamówienie obejmuje również dzierżawę butli tlenowych w ilości 27 szt., butli do dwutlenku węgla w ilości 4 szt. i odgazowywacza - 1 szt,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241119004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - uzyskali zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub - zezwolenie na wytwarzanie i sprzedaż produktu leczniczego będącego przedmiotem zamówienia (dotyczy produktów leczniczych wytwarzanych bezpośrednio przez Wykonawcę) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, d) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24. Pzp. 2. Spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na podstawie przedstawionych dokumentów, które są wymienione w art. IV SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określona we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 3.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierający w szczególności przedmiot działalności oraz sposób reprezentacji firmy. 3.2 Kserokopia aktualnego zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub, w przypadku gdy wykonawca jest producentem oferowanego produktu leczniczego - kserokopia zezwolenia na wytwarzanie i sprzedaż produktu leczniczego będącego przedmiotem zamówienia. 3.3 Kserokopia aktualnego zezwolenia na dopuszczenie do obrotu na terenie RP oferowanego produktu leczniczego, wydanego przez ministra właściwego ds. zdrowia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpck.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach