Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 77695407 , fax. 071 7769122
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14 12-14
50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 77695407, fax. 071 7769122
REGON: 93195038200047 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zou.umwd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawę gazet, dzienników i czasopism w formie prenumeraty na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego w okresie: od dnia 02.01.2010 r. do dnia 31.12.2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawę gazet, dzienników i czasopism w formie prenumeraty na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego w okresie: od dnia 02.01.2010 r. do dnia 31.12.2010 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy składający ważną ofertę oraz, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Dokonanie oceny spełnienia warunków przez Wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń (wg zasady spełnia, nie spełnia), których listę zawiera rozdział V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza Oferty wraz Załącznikiem do Oferty, załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, skompletowane w poniższej kolejności: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio o nie zaleganiu Wykonawcy z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaakceptowany projekt Umowy wraz z Załącznikami do Umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 9. W przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. 2-6 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 11. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego, bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania. 12. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zou.umwd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prenumerata 1041 tytułów czasopism polskich na 2016 zgodnie z załączonymi wykazami - zadania 1, 2, 3, 4.
Dodano: 2015-12-02 - Prenumerata 117 drukowanych tytułów czasopism zagranicznych na 2016 zgodnie z załączonym wykazem oraz dostęp do elektronicznej bazy ISSN w 2016 roku
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa dzienników i czasopism dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-17 - Prenumerata 1237 tytułów czasopism polskich na 2016 zgodnie z załączonymi wykazami - zadania.
Dodano: 2015-11-13 - Dostawa zagranicznych wydawnictw ciągłych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa prasy w formie prenumeraty papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2015-03-11 - DOSTAWA ZAGRANICZNYCH WYDAWNICTW CIĄGŁYCH DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa dzienników i czasopism dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu: do Biblioteki Głównej i Biblioteki Wydziału EZiT w Jeleniej Górze
Dodano: 2014-11-27 - Prenumerata 974 drukowanych tytułów czasopism polskich na 2015 zgodnie z wykazami
Dodano: 2014-11-26 - DOSTAWA ZAGRANICZNYCH WYDAWNICTW CIĄGŁYCH DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2014-11-20