Przetargi.pl
Dostawę fabrycznie nowego samochodu śmieciarki

Zakład Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, ul. Zdrojowa 122
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4350651 , fax. 13 4350651
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju
    ul. Zdrojowa 122 122
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 4350651, fax. 13 4350651
    REGON: 00402301500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę fabrycznie nowego samochodu śmieciarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu śmieciarki o pojemności skrzyni ładunkowej min 14 m3 z tylnym załadunkiem odpadów, na podwoziu samochodu dwuosiowego, o dopuszczalnej ładowności min. 15 000kg. 2. Parametry i dane techniczne jakie musi posiadać samochód będący przedmiotem zamówienia: Podwozie; 1) Typ podwozia: dwuosiowy, 2) Rozstaw osi: max 3 550 mm, 3) Zawieszenie przednie, resory, 4) Zawieszenie tylne, pneumatyczne, 5) Dopuszczalna masa całkowita min. 15 000 kg, 6) Nośność przedniego zawieszenia min. 6 300 kg, 7) Nośność tylnego zawieszenia min. 11 000 kg, 8) Silnik o mocy min. 250 KM, 9) Skrzynia biegów manualna - 9 biegów, 10) Blokada mechanizmu różnicowego, 11) Norma hałasu zewnętrznego 80 dB, 12) Przystosowane pod zabudowę komunalną, 13) Przystawka odsilnikowa przystosowana do pracy ciągłej, 14)Kabina przystosowana do pracy w dzień, trzymiejscowa, 15) Pojedyncze siedzenie dla pasażerów, 16) Koło kierownicy z możliwością regulacji położenia, 17) System antyblokujący ABS, 18) Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej, 19) Mechaniczny wyłącznik główny prądu, 20) Norma emisji spalin min. Euro 5 bez Ad Blue, 21) Ogranicznik prędkości do 80 km/h., 22)Kolor kabiny biały - RAL 9010 Zabudowa; 1) Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym, 2) Skrzynia ładunkowa ożebrowana profilem zamkniętym, 3) Pojemność skrzyni ładunkowej na śmieci min. - 14 m 3 4) Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie umożliwiającej dostęp do siłownika płyty wypychającej, 5) Objętość kosza zasypowego min. 1,8 m3, 6) Odwłok wykonany z blachy o podwyższonej wytrzymałości na ścieralność o grubości min. 8 mm, 7) Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy, 8) Stopień zagęszczenia odpadów min. 1: 5 9) Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na co najmniej trzy inne nastawy - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na wariant: surowce wtórne, 10) Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1100 litrów, 11) Część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie, 12) Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, 13) Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, 14) Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym, 15) Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy, 16) Dwa wyłączniki bezpieczeństwa, 17) Sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego, 18) Sterowanie ręczne, 19) Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka, 20) Sterowanie płytą wypychającą -wysuwanie i wsuwanie - odbywać się winno z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy, 21) Włączanie przystawki odbioru mocy poprzez sprzęgło elektromagnetyczne, 22) Krawędź zasypu położona max 1500 mm od podłoża, 23) Zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana na kolor pomarańczowy: RAL 2011, 24) Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów; światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe kogut z przodu i z tyłu pojazdu, reflektor roboczy z tyłu, 25) Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, 26) Błotniki kół tylnich z chlapaczami, 27) Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu do tyłu, 28) Zabudowa musi odpowiadać wytycznym 98/37/WE z dnia 27.10. 1998 i posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według EN 1501- 1, 29) Dwa kliny zabezpieczające pojazd przed przemieszczaniem na terenie pochyłym. Wymagania dodatkowe wymagania/dokumenty: 1) Dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu dostarczone w dniu przekazania pojazdu. 2) Instrukcja obsługi w języku polskim. 3) Książka lub karta gwarancyjna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 2)posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnił następujący warunek: Wykonania dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy odpowiadające swym charakterem przedmiotowi zamówienia. Przez dostawy odpowiadające swym charakterem przedmiotowi zamówienia rozumie dostawy samochodów śmieciarek o wartości brutto co najmniej 300 000,00 zł. każda. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wskazanych w załączniku nr 4 - wg wzoru. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w rozdziale VI według formuły - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust.1 siwz mają złożyć wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 a). 2.Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy mają złożyć wraz z ofertą: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznika nr 2 b). 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy składane zgodnie z pkt.1. 3.Wykonawca w celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia wraz z ofertą ma złożyć: 1)Wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy odpowiadające swym charakterem przedmiotowi zamówienia. Przez dostawy odpowiadające swym charakterem przedmiotowi zamówienia rozumie dostawy samochodów śmieciarek o wartości brutto co najmniej 300 000,00 zł. każda. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wskazanych w załączniku nr 4 - wg wzoru. 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy bezwzględnie do oferty dołączyć; informacje o parametrach technicznych oferowanego pojazdu potwierdzającego spełnienie wymagań wynikających z SIWZ rozdz. III. Przedmiot zamówienia - opis. Dostawca w sposób konkretny i jednoznaczny ma określić dane oferowanego pojazdu specjalistycznego do zbierania odpadów komunalnych 5.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Zamiast dokumentu, o którym mowa w ust.2 pkt.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie określonym w pkt.1. 6.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)Dokument ustanawiający pełnomocnika, z którego jednoznacznie wynika upoważnienie, o którym mowa w rozdziale VIII ust.3. 2)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust.1 pkt.1 oraz ust.2 pkt. 1 - 2 dla każdego Wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 7.Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 8.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1)Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż 1 strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w rozdziale V ust.2 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4)Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszym rozdziale specyfikacji dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy oraz odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji (minimum 24 miesiące)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwonicz-zdroj.pl - zakładka Gospodarka Komunalna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach