Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 39-200 Dębica, ul. Drogowców 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 014 6803155 , fax. 014 6803155
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Drogowców 1 1
39-200 Dębica, woj. podkarpackie
tel. 014 6803155, fax. 014 6803155
REGON: 85166523200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rde.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę emulsji asfaltowej kationowej, szybkorozpadowej K1-65 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa emulsji asfaltowej kationowej, szybkorozpadowej K1-65. Szacunkowa ilość zamówienia obejmować będzie około 200 ton emulsji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231330008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne : 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1)- 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Warunki szczegółowe: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; a)posiada doświadczenie w wykonaniu w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzech dostaw z podaniem wartości porównywalnych do zakresu naszego zamówienia, dat wykonania oraz nazw odbiorców, poparte referencjami od Zamawiających, Ocena spełniania warunków odędzie się na podstawie druku ZP-17:spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) Oświadczenie Wykonawcy na załączonym druku, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawa Prawo Zamówień Publicznych, 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw z podaniem wartości porównywalnych do zakresu obecnego zamówienia, dat wykonania oraz nazw odbiorców, poparte referencjami od minimum trzech Zamawiających, 4) Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem ( w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki, zaś przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych /wyznaczyć lidera/, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców) - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 5) Aprobata IBDiM na w/w emulsję, 6) Aktualny atest higieniczny z Państwowego Zakładu Higieny, 7) Oświadczenie o wykonaniu usług własnymi siłami na załączonym druku, 8) Wypełniony druk projektu umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.rde.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną