Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, Grzybowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
- Data zamieszczenia: 2020-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Grzybowa 1
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
REGON: 02137042700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę ciepła do obiektów Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu wraz z dostarczeniem, zainstalowaniem i uruchomieniem tymczasowej kotłowni kontenerowej olejowej będącej własnością Wykonawcy o mocy cieplnej nie mniejszej niż 1000kW. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawę ciepła do obiektów Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu wraz z dostarczeniem, zainstalowaniem i uruchomieniem tymczasowej kotłowni kontenerowej olejowej będącej własnością Wykonawcy o mocy cieplnej nie mniejszej niż 1000kW. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dostarczenie, zainstalowanie uruchomienie tymczasowej kotłowni kontenerowej olejowej będącej własnością Wykonawcy o mocy cieplnej nie mniejszej niż 1000kW. 2) Obsługę eksploatacyjną i serwis gwarancyjny tymczasowej kotłowni kontenerowej. 3) Dostawę ciepła do obiektów Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu. 4) Demontaż i transport powrotny przedmiotu najmu z miejsca posadowienia u Zamawiającego do Wykonawcy wraz z załadunkiem przedmiotu najmu dźwigiem. 5) Oznakowanie kotłowni kontenerowej tablicą informacyjną:„tymczasowy obiekt budowlany”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w załączniku Nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Załączniku Nr 4 do SIWZ – wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ – wypełniony i podpisany (wg wzoru) 2) Załącznik Nr 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ (wg wzoru) 4) Zaakceptowany wzór umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ (wg wzoru). 5) Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane przez niego urządzenia posiadają wymagane prawem atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające je do obrotu w Polsce oraz że Wykonawca przedstawi te dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik Nr 5 do SIWZ (wg wzoru). 6) Załącznik Nr 7 do SIWZ Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 8) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy): a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo w aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 9) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w Załączniku Nr 5 do SIWZ dotyczące tych podmiotów / zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – Załącznik Nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 7), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno – Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Dodano: 2024-07-09 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb placówek oświatowych Gminy Miękinia w roku 2024
Dodano: 2024-07-04 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2024-04-23 - Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2024-03-19 - Dostawy ciepła z sieci ciepłowniczej do obiektów SKW przy ul. Mazowieckiej 17 i ul. Grabiszyńskiej 56 we Wrocławiu
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa energii elektrycznej do nieruchomości będących we władaniu Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb lokalu handlowo-usługowego (59-300 Lubin, ul. Rynek 3 - dz. nr: 79, obręb 5 miasta Lubina).
Dodano: 2023-09-26 - Sprzedaż ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8 w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2023-07-24